Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

    Wie van jullie heeft ervaring met camera-aankoop vlak boven de grens.
    Ik bedoel maar: komende zaterdag gaan we naar de proms, zou het nuttig zijn om eens camera-shop's in Nederland op te zoeken. Of is het nog altijd goedkoper bij de online-shop? Ik ben van plan om een 350D aan te schaffen. Kent iemand een goedkoop, betrouwbaar adres?

  • #2
    Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

    Dréten,
    Je biedt hier niks aan, dus verplaats ik je topic even naar een meer geschikt forum.
    Moderator

    Comment


    • #3
      Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

      Ik heb al bij fotokonijnenberg lenzen gekocht en dat valt zeer goed mee. Bij de links hier staan nog andere online-shops. Het is veel goedkoper in Nederland en binnen de 2 dagen worden je spulletjes thuis bezorgd door bv DHL.
      Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

      Comment


      • #4
        Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

        De meeste fotowinkels in nederland zijn ook veel te duur en hebben daarnaast ook erg weinig keuze. Konijnenberg en Kamera-Express zijn wat geschikter, maar ook Japancamera, Cornevanieperen, Cameranu enz. die veel via internet verkopen komen zeker in aanmerking. Topfoto, hier ook veel genoemd, is met sommige dingen heel goedkoop en met andere juist veel duurder.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

          Dank voor jullie reacties. Probeer eruit te distileren wat voor mij nuttig lijkt.
          groeten

          Comment


          • #6
            Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

            Ik zou toch eerst eens telefoneren om de prijs te vragen bij " Grobet" te Antwerpen.Ik was van plan naar Duitsland te rijden (topfoto) maar na prijs aanvraag bij Grobet ben ik van gedacht veranderd.
            Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
            Web-Albums

            Comment


            • #7
              Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

              Ik ben dit weekend bij grobet geweest en ben toch wel verschoten van de prijzen.

              vb. Canon 50mm f/1.8 kost daar € 124, ik heb ze besteld bij geheugenkaart.be voor € 116 mét zonnenkap bij.

              en voor de tamron 28-75 f/2.8 was hij €100 duurder !

              Comment


              • #8
                Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                Oorspronkelijk geplaatst door Xadec
                Ik ben dit weekend bij grobet geweest en ben toch wel verschoten van de prijzen.

                vb. Canon 50mm f/1.8 kost daar € 124, ik heb ze besteld bij geheugenkaart.be voor € 116 mét zonnenkap bij.

                en voor de tamron 28-75 f/2.8 was hij €100 duurder !
                Daarom eerst eens telefoneren,ik heb gebeld voor de Body Minolta Dynax D5 en die kost daar 770 euro en in Duitsland bij topfoto 769 euro,voor één euro ga ik niet naar duitsland riijden.Waar ik mijn lenzen ga kopen weet ik nog niet,ik wil sigma lenzen die voor minolta nog niet voorradig zijn.
                Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                Web-Albums

                Comment


                • #9
                  Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                  de mediamarkt in eindhoven (net open) heeft m.i. een onverslaanbare openingsaanbieding. maar je moet denk ik wel snel zijn

                  staat niet op internet je moet het filiaal ff bellen 040 2358800
                  Last edited by TeleCaster; 24 oktober 2005, 14:49.
                  het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                  Telecaster weblog
                  km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                  Comment


                  • #10
                    Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                    Ter info: Mediamarkt Antwerpen biedt de body aan voor 777€.
                    La lune rouge

                    Comment


                    • #11
                      Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                      Konica Minolta Dynax 5D (Digital) schwarz + Konica Minolta 18-70/3,5-5,6 AF D

                      Bij top-foto.de (op site vandaag) € 839,00

                      Gorbet (na email) €859,00

                      Weet niet of €20 veschil de km verschil zal compenseren
                      Groetjes Goofy
                      Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

                      I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

                      Comment


                      • #12
                        Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                        Zegt grobet bij jullie ook nooit prijzen aan de telefoon ? Ik krijg altijd als antwoord tussen de x en y €. Voor de exacte prijs moet je langskomen. Ben voor de rest wel te vreden daar, mijn 350d komt van hen. Maar ik vind het prijsverschil voor de lenzen toch veel hoor...

                        Comment


                        • #13
                          Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                          Nog lager:

                          Konica Minolta Dynax 5D (Digital) schwarz + Konica Minolta 18-70/3,5-5,6 AF bij cameranu.nl (op site vandaag) € 799,00 (body alleen = 719 €)

                          Kent iemand de reputatie van deze internetverkoper? Hoe zit dat met de dienst na verkoop?

                          Freek
                          Fotograaf uit winterslaap ;-)
                          7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

                          Comment


                          • #14
                            Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                            Ik heb een goeie ervaring met cameranu.nl.
                            Ikzelf en iemand van de fotoclub hebben daar reeds materiaal besteld en beide zijn we zeer tevreden over de afhandeling van onze aankoop.

                            De handleiding zater erbij in het engels, maar op cdrom de pdf files gekregen in het nederlands.

                            De dienstnaverkoop (ivm herstellingen) heb ik nog niet nodig gehad.

                            Nick.

                            Comment


                            • #15
                              Re: nuttig (lees: goedkoper) in nederland?

                              link
                              hier staan ook een paar
                              ruud

                              Comment

                              Working...
                              X