Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levering Nikon D70s???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Levering Nikon D70s???

Oorspronkelijk geplaatst door mdwa
    Dan ken je mediamarkt Gent niet. <snip> En we hanteren de laagste prijs. Staat er iets duurder dan bij de concurrentie en je kan het aantonen, krijg je het mee aan dezelfde prijs.
    Mediamarkt Gent? Is dat niet die langs de Antwerpsesteenweg die pas de 27e oktober opengaat?

Als concurrentie zal topfoto.de niet tellen zeker?
    Groeten, David

Comment

Re: Levering Nikon D70s???

Inderdaad, ze zijn zogezegd de laagste, maar webwinkels tellen wel niet mee, ook belgische niet :s
      Ik ben ook de mediamarkt in A'pen al regelmatig eens binnengestapt, al was het maar om wat rond te kijken. Kennis van zaken hebben ze daar niet echt nee en je mag dan wel iets terugbrengen, maar je moet wel meer dan een uur aanschuiven aan de balie, aangezien ze van iedereen paspoort en uitleg waarom ge het terugbrengt vragen, waarna ze dat in een blijkbaar totaal inefficiënt computersysteem moeten ingeven.

De mediamarkt de goedkoopste? Daar twijfel ik zéér sterk aan.

Wat betreft dat test, wat moet je testen als je een beginner bent op gebied van digitale SLR? Ik heb véél meer aan de uitleg die ik hier lees, dan aan een testfoto die ik dan op het 2" lcd scherm even kan bekijken...

Ik zoek mij na nieuwjaar (als alle bomma's hunne portomonee hebben opgengedaan ) een D50 aan te schaffen. 'k Heb 't een en 't ander gelezen over D50 en D70s, 'k heb de reviews gelezen en ik denk dat voor wat mij betreft, de D50 de beste aankoop is. Ik schakel ook over van een sony DSC-P9 waar ik overigens zeer tevreden van ben
      Top-foto lijkt mij bij de goedkoopsten (niet persé dé goedkoopste, maar als je van sommige webwinkels de klachten leest ga ik toch liever voor eentje waar wél goede commentaren van komen). Is het best dat ik hem laat opsturen of hem zelf ga halen? Düren ligt hier een kleine 2 uur rijden vandaan, da moet nog wel te doen zijn Ze spreken daar dus perfect nederlands? Da's een meevaller!

Comment

Working...
      X