Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S3 topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fuji S3 topic

Ben reeds een paar maand in het bezit van een S3 nadat mijn S2 de geest gaf.
    Ik vind het een prima toestel met toch een paar nadelen die echter niet opwegen tegenover de sublieme beeldkwaliteit .
    De mindere punten : traag wegschrijven en de automatische witbalans die niet stabiel is.
    Ik heb de software 2.12 .Daarna kwam de 2.16 en nu zitten ze aan de 2.18.
    Op dpreview las ik dat de 2.16 problemen geeft.
    Heeft iemand zelf nieuwe software geïnstalleerd ?
    Zijn er effectief nadelen?
    Hoe downloaden jullie de software ? ( eerst op de PC en dan copiëren naar een geheugenkaartje ?)

Comment

Re: Fuji S3 topic

Toch even dieper ingaan op S2-S3 verschillen.
      Ik heb een tijd geleden uitgebreid met de S3 kunnen oefenen, maar jammer genoeg ligt die body buiten budgetbereik.

Dus kijk ik uit naar een S2 occasie, maar ik zal die nooit zo uitgebreid kunnen testen als de S3. Vandaar toch even mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen - wat zijn de grote verschillen in het dagelijkse gebruik? De technische verschillen kan je wel afleiden van de spec sheet, maar hoe ervaar je het verschil?

btw, wat ik als erg lastig ervaren heb was het stuurwieltje aan de achterkant waar je de focuszone mee bepaalt - in portretmode gebeurde het meer dan eens dat ik er met mijn bril tegenaan zat en focus verlegde zonder het te merken. Veel te laat ontdekt dat je dat kon vastzetten

Comment

Working...
      X