Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasfotocamera gezocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pasfotocamera gezocht!

Beste,

Kan er mij iemand wegwijs maken in de wereld van de pasfotocamera? Waar kan men deze kopen? Of zijn er andere alternatieven?

Mvg,
    Hitman.
    every day is a new day to learn....

Re: Pasfotocamera gezocht!

Oorspronkelijk geplaatst door Hitman
    Beste,

Kan er mij iemand wegwijs maken in de wereld van de pasfotocamera? Waar kan men deze kopen? Of zijn er andere alternatieven?

Mvg,
    Hitman.
    De meeste bewerkingssoftware heeft wel een optie om meerdere foto's verkleind op een blad weer te geven. Lijkt me een stuk beterkoop dan geld uit te geven aan hardware die je maar voor één enkele toepassing kunt gebruiken.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Mitsubishi heeft bijvoorbeeld een digitaal pasfotosysteem. Camera + printer (dye sub systeem) komt toch al gauw op 2600 euro

Comment

indien interesse ik heb hier nog een oudere polaroid pasfotocamera (prof. model)

deze werkte nog tot voor enkele jaren, en vermoedelijk nu ook nog

hij mag weg voor een spotprijsje!

wel eens kijken of alle onderdelen erbij zijn etc.
        indien interesse is het toestel te bezichtingen regio Gent-Ronse
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Ik heb een paar weken geleden nog pasfoto's laten maken, en daar gebruikten ze een gewone digitale camera (één of andere Fuji, ik heb er niet op gelet welke het juist was) om de foto te maken, en daarna staken ze het geheugenkaartje in een printer, die de foto's netjes op fotopapier printte.
          Dan hebben ze de foto's nog netjes uitgesneden, en in een mapje gestoken.

Gelukkig waren de foto's digitaal gemaakt, want dan kon ik er de beste uitkiezen (ik sta meestal met mijn ogen dicht op de foto ).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Je kunt het door Photoshop vrij automatisch laten doen. AUTOMATE EN DAN PICTURE PACKAGE
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

De Greef te Edegem gebruikt een Canon D30 en laat die foto's afdrukken via een digitaal printersysteem in 4 exp
              Werkt volgens hem heel goed
              Groetjes

Leo
              lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

Gewoon digitale camera nemen en dan via photoshop (oid) de foto's printen op een dye sub.
                Polaroid zie ik geen lang leven meer op het gebied van pasfoto's. Tegenwoordig is het allemaal digitaal en..... peperduur in aanschaf.

Kris
                BD0221BE
                Kris Schoeters Efotostudio modellenportaal
                EOS1DmkII,EOS1Ds mkII,17-35 2.8 L, 24-70 2.8 L, 70-200 2.8 L IS USM, 20-35 2.8L, 580EX + Booster, 50mm 1.0 L, 50mm 1.4 USM

Comment

Working...
                X