Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed nieuws voor D70 bezitters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

    Ik ben zeker geen prof en het compactje gaat zeker ook mee op reis, maar kan je je een autoconstructeur voorstellen die zegt ' Het is geweten dat onder bepaalde omstandigheden enkele componenten van de cylinders (ken niks van wagens ) het zouden het kunnen begeven zodat dat je wagen onbruikbaar wordt.'

    Ik begrijp best dat elektronisch materiaal niet failsafe is, maar ik vind de boodschap van Nikon iets weghebben van een bekentenis van productiefout of zo (waarom anders de service na garantie en de terugbetaling als er al een herstelling tegen betaling werd uitgevoerd) en in dat opzicht vind ik het jammer dat ze niet kunnen zeggen welke toestellen er mogelijk een probleem hebben. De impact van een kapotte camera is natuurlijk veel kleiner dan een wagen die een gevaar op de weg zou kunnen betekenen. Vandaar dat wagens waarschijnlijk wel onmiddellijk worden teruggeroepen (idem met laptop batterijn of adapters etc ), maar mijn persoonlijke impact (het verlies van al die mogelijke schitterende foto's ) is er niet minder op, vandaar mijn bezorgheid.

    Misschien maak ik me nodeloos zorgen en is de kans op falen enorm klein, maar enige ongerustheid kwam toch in me op.
    G1 en D70 broederlijk naast elkaar - http://www.fotonen.be

    Comment


    • #32
      Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

      Hey allen;

      Even dit topic weer bovenaan brengen, daar ik na het versturen van een mail (29/09) via hun site, nog steeds geen antwoord mocht ontvangen.

      Zijn er nog leden die dit ondervinden of hoef ik me daar niet druk om te maken.

      Men zou toch verwachten dat de feedback van hen net iets vlotter verloopt
      My flickr space

      Comment


      • #33
        Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

        hoi,

        ik heb dus ook een mail gestuurd naar DB .Ik heb moeten betalen ondanks dat het toestel nog onder garantie was en ondanks dat het nu gratis hersteld wordt.

        dit was hun antwoord

        Code:
        Het onderzoek naar dit probleem loop nog, 
        verwacht is dat het door ons ontvangen bedrag 
        voor deze herstellingen zal worden terugbetaald. 
        Een regeling en termijn is nog niet volledig uitgewerkt,
        het beste kunt U uw betalingsbewijs en herstelnota bijhouden, 
        en regelmatig de website nazien op aankondigingen hierover.

        ondertussen zijn we een maand verder en heb ik niets meer vernomen

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #34
          Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

          Even dit toppic terug naar boven gehaald omdat ik, vrees ik, met hetzelfde probleem zit.

          korte schets:

          Oostenrijk, eerste dag wintersportvakantie, namiddag.
          D70 geeft een groen knipperend ledje. ... rest van de reis beteuterd foto's gemaakt met ouwe trouwe ixusje

          terug thuis:
          Fototoestel binnen gedaan bij Bartok Garantie uiteraard net verlopen.

          verkoper wist niet wat het probleem was dus toestel opgestuurd naar NIKON.
          (+/-150 euro verzendingskosten) +/- 6 weken toestel onderweg.

          Nu dit Toppic tegengekomen ...

          Zijn er nog mensen die dit aan de hand hebben gehad de laatste tijd?
          en hoe is dit verder afgelopen?

          Vriendelijk gegeroet,
          Abs.
          Less is only more where more is no good

          Comment


          • #35
            Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

            had BGLOD vorig jaar in 't najaar
            heb enkel 5€ administratiekosten betaald aan mijn lokale fotograaf

            je hebt normaal gezien 2 jaar garantie
            maar dan nog
            't wordt gratis hersteld want een fout van Nikon

            mijn toestel was van eind maart 2004 (één van de eerste)
            Last edited by Dirtyharry71; 19 april 2006, 14:07.
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #36
              Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

              maakt niet uit gratis of niet het is gewoon balen als het je gebeurd,ik vind het een slechte zaak,dat het uberhaupt kan gebeuren.
              Als ik zoiets van te voren weet koop ik echt zo,n camera niet.
              Last edited by cyberson; 21 april 2006, 05:42.

              Comment


              • #37
                Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

                Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
                maakt niet uit gratis of niet het is gewoon klote als het je gebeurd,ik vind het een slechte zaak,dat het uberhaupt kan gebeuren.
                Als ik zoiets van te voren weet koop ik echt zo,n camera niet.
                ????? wat een lelijke woorden... je zult vast en zeker al een heel grote vent zijn... Overigens zou het pas echt opmerkelijk zijn als je WEL een camera zou kopen waar je van tevoren van weet dat er iets mee mis is.

                Groeten, Miriam

                Comment


                • #38
                  Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

                  hoi

                  HTML-code:
                  Het onderzoek naar dit probleem loop nog, 
                  verwacht is dat het door ons ontvangen bedrag 
                  voor deze herstellingen zal worden terugbetaald. 
                  Een regeling en termijn is nog niet volledig uitgewerkt,
                  het beste kunt U uw betalingsbewijs en herstelnota bijhouden, 
                  en regelmatig de website nazien op aankondigingen hierover.
                  
                  ondertussen zijn we een maand verder en heb ik niets meer vernomen


                  Nu het topic toch terug actueel is, kan ik toch melden dat na een aantal telefoons en wat mailtjes en een tweetal maanden wachten, De Beukelaar mij het bedrag van de herstelling heeft terug gestort.

                  mvg
                  nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                  Comment


                  • #39
                    Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

                    MVDH er zijn er nog zat die nu nog die camera kopen,en ik zal voor jou het woord veranderen ik had niet gedacht iemand er mee te kwetsen.sorry

                    Comment


                    • #40
                      Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

                      Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
                      MVDH er zijn er nog zat die nu nog die camera kopen,en ik zal voor jou het woord veranderen ik had niet gedacht iemand er mee te kwetsen.sorry
                      En denk je dat dit probleem zich nog zal voordoen bij de camera's die nu de fabriek verlaten?

                      Groeten, Miriam

                      Comment


                      • #41
                        Re: Goed nieuws voor D70 bezitters

                        het is enkel een probleem voor de 'eerste generatie'-D70-toestellen

                        is nu geen probleem meer
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment

                        Working...
                        X