Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digiscoping

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digiscoping

    Beste,

    ik ben op zoek naar een digitaal toestel waarmee ik kan digiscopen. Het toestel dat veel gebruikt wordt is de nikon coolpix 4500. Echter die productielijn is gestopt. Ik kreeg te horen dat de canon powershot A95 een waardige vervanger is voor de nikon. Heeft iemand ervaring met die canon in verband met digiscoping? Of zijn er nog toestellen die in aanmerking voor deze manier van digitale fotografie?

    dank bij voorbaat

    jelle

    Indien er al andere topics bestaan over dit onderwerp, heb ik ze niet gevonden... Laat het anders weten

  • #2
    Re: digiscoping

    Op mijn startpagina heb ik daarover een paar linken staan. Misschien heb je er iets aan.

    Comment


    • #3
      Re: digiscoping

      De NIKON COOLPIX 990 is uitermate goed geschikt voor digiscoping. De productie ervan is intussen helaas ook al gestopt...

      Comment


      • #4
        Re: digiscoping

        Merci voor de reacties, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een toestel waarvan men nog niet is gestopt met de productie.

        Comment


        • #5
          Re: digiscoping

          denk dat de nikon coolpix 4500 dezelfde draad op de lens heeft zitten dan de oude coolpix modellen...
          en die staat nog op de site van nikon....


          Waarom denk je dat de productie gestopt is?



          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: digiscoping

            Bij de meeste winkels is het toestel niet meer te verkrijgen wegens niet meer geproduceerd.

            Comment


            • #7
              Re: digiscoping

              in oostende in de actionshop in de kappellestraat staat er nog een te koop voor de 'schappelijke' prijs van 700 euro ,
              beetje schandalig voor een toestel dat 3 jaar oud is
              o ja het was de nikon 4500

              Comment

              Working...
              X