Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hoi, Ik heb ook een Canon Powershot G3 gekocht, echt super! De resultaten zijn fantastisch.
    Alleen is het jammer dat ik geen nederlands-talige handleiding heb. Heb jij die misschien?
    Graag je antwoord,
    Groeten, Bernadette
    Bernadette van den Hoek
    Driebergen
    the Netherlands

Comment

Originally posted by bhoek
      Hoi, Ik heb ook een Canon Powershot G3 gekocht, echt super! De resultaten zijn fantastisch.
      Alleen is het jammer dat ik geen nederlands-talige handleiding heb. Heb jij die misschien?
      Graag je antwoord,
      Groeten, Bernadette

Een nederlandse handleiding kunt u voor 12,- Euro bij Canon bestellen. Heeft u binnen drie dagen in huis + software.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by bhoek
        Graag je antwoord,
        Groeten, Bernadette

Ik heb hier enkele dagen geleden ook dezelfde vraag gesteld. Er werd me toen ook gezegd van 12€ te storten ... Maar blijkt dat die persoon waarnaar ik het heb doorgefaxt, er niet meer werkt etc.. Heb vandaag dan toch maar eens gebeld naar iemand van ginder, en kreeg uiteindelijk Dhr. Sven Vandermaelen aan de lijn en die gaat het nakijken en eventueel recht trekken.

Dus wat ik zou voorstellen is: eerst eens te bellen naar Canon (02/7220534), vragen naar Sven Vandermaelen, en die zal u verdere instructies geven. Zijn faxnummer is 02/7220460

ik hoop het binnen enkele dagen te ontvangen
        Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

En ik heb alles aangekregen!!!! Handleiding en software, allemaal in het Nederlands.

Dus gewoon contact opnemen met die Sven
          Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

Working...
          X