wie heeft ervaring met deze combinatie,nikon d70s met de Sigma AF 105/2.8 APO EX MAKRO DG ř 58mm?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ervaring met deze combinatie
Collapse
X
-
-
Re: ervaring met deze combinatie
iemand met die lens mag altijd langskomen, dan zal ik het testen.... maar heb slechts één van beide, sorry
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
waarom zou dat niet passen.
EX= topklasse sigma
DG= laatste versie coating (als ik me niet vergis)
maw: die lens is nog niet zo lang geleden uitgebracht.
problemen zou je eventueel kunnen krijgen wanneer je binne 3 jaar deze lens op je nieuwe body zet.foto als spiegel of als venster?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parakietproblemen zou je eventueel kunnen krijgen wanneer je binne 3 jaar deze lens op je nieuwe body zet.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
-
de zoekfunctie gebruiken wilt ook wel eens helpen natuurlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePeWaarom, het is toch geen DX lens
trouwens, wie zegt dat binne 3 jaar alle bodys full frame zijn? dat ziet er zeker niet naar uit!foto als spiegel of als venster?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parakietneen maar het kan wel zijn dat je een rechip nodig hebt.
trouwens, wie zegt dat binne 3 jaar alle bodys full frame zijn? dat ziet er zeker niet naar uit!
Begreep enkel niet, waarom een lens van 3 jaar oud niet meer zou werken op een recente body. Maar het zou inderdaad kunnen dat de communicatie tss de lens en body misloopt. Dat kan zelfs met een nieuwe lens niet ?
Ik heb het toch voorgehad met mijn Sigma 70-200 2.8BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
je lens kan natuurlijk altijd kapot gaan, daarvoor is er garantie.
mss dat er oudere type sigma lenzen die niet werken op een D70.. alhoewel ik het ten sterkste betwijfel (bij een nieuwkoop of jonge tweedehands)foto als spiegel of als venster?
Comment
-
-
Full Frame is er al jaren en Canon komt opnieuw met een FF dslr uit in een veel lager marktsegment. Als Nikon nog veel langer achter blijft kunnen ze het in dat deel van de markt HELEMAAL vergeten.
Niettemin zal iedere Sigma AF 105mm macro lens (voor Nkkon) op een D70 prima resulaten geven.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rikketikIk geloof dat immage deze combinatie in zijn bezit heeft
dus ff uitkijken
Comment
Comment