Graag had ik wat advies ivm de aankoop van een digitaal fototoestel. Het is bedoeld voor thuisgebruik en ik wil graag binnen een prijsmarge van 20 tot 25.000 BEF blijven. Liefst had ik er ook een LCD scherm bij en optische zoom zou ook niet slecht zijn. Een USB-aansluiting zullen ze wel allemaal hebben, maar ik vraag me wel af waarvoor "CCD" staat (?)
Uit een reclameboekje haalde ik ahv deze criteria de volgende toestellen. Ik vraag niet om ze /allemaal/ afzonderlijk te beoordelen. Enkel om er de beste keuze uit te halen (en de reden waarom). Alvast bedankt!
- CANON Powershot A-20
- SONY Cybershot DSC-P50
- OLYMPUS Camedia C-200
- NIKON Coolpix 775
- MINOLTA E201 of E203
- SAMSUNG Digimax 210
- FUJIFILM Finepix 2600 Zoom of Finepix 2800 Zoom (Deze laatste heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar gezien ik maar een leek ben...)
Uit een reclameboekje haalde ik ahv deze criteria de volgende toestellen. Ik vraag niet om ze /allemaal/ afzonderlijk te beoordelen. Enkel om er de beste keuze uit te halen (en de reden waarom). Alvast bedankt!
- CANON Powershot A-20
- SONY Cybershot DSC-P50
- OLYMPUS Camedia C-200
- NIKON Coolpix 775
- MINOLTA E201 of E203
- SAMSUNG Digimax 210
- FUJIFILM Finepix 2600 Zoom of Finepix 2800 Zoom (Deze laatste heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar gezien ik maar een leek ben...)