Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze prosumer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Keuze prosumer

Na 5 jaar is mijn Toshiba PDR-M4 stilaan aan vervanging toe. Met zo'n compactcameraatje voel ik me nogal beperkt en daarom zou ik willen opteren voor een prosumer waarvan 2 modellen me interesseren: de Sony's Cybershot DSC-H1 en DSC-V3. Heeft iemand ervaring met die toestellen? Het is op de eerste plaats vooral bedoeld voor de "huis-, tuin- en keukenfotografie" maar toch wil ik wat ruimte openlaten voor meer mocht ik de smaak te pakken krijgen. Ik hou 't ook bij een prosumer omdat ik er (nog) niet teveel geld wil insteken. Welk toestel zou ik best kiezen, voor- en nadelen van die 2 modellen?

Re: Keuze prosumer

als je toch een budget van 400 tot 600 euro hebt, dan zou ik je aanraden om zeker eens de lumix reeks van panasonic te bekijken (fz-5 en fz-20, maar in september komt er ook de fz-30!)

die schijnen zeer degelijk te zijn voor prosumer toestellen, en een heel grote troef: ze hebben beeldstabilisatie.

indien je bij sony wilt blijven, lees eens de reviews van de toestellen op www.dpreview.com, dat zal al heel wat verheldering brengen.

succes met je keuze!

Comment

Working...
    X