Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70s tekort ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D70s tekort ?

Hallo,
    Ik zit al een dikke week te nagelbijten want een Nikon D70s besteld bij topvision, maar sindsdien niks meer van gehoord.
    De dag dat ik bestelde was hij nog "onmiddellijk leverbaar", een dan later was de status "korte wachttijd"...
    Ik heb toen onmiddellijk gemaild om te vragen hoe-of-wat maar geen antwoord gekregen. Binnen een week vertrek ik naar Rome, dus dat zou wel balen zijn indien ik dat zonder die camera moet doen...
    Ik zie dat op heel veel online sites de Nikon D70s "uit stock" is. Weet iemand meer ? Kan Nikon de vraag niet bijhouden ?
    Thanks,
    Tom

Re: Nikon D70s tekort ?

Ik ga morgen naar TopFoto in Düren . Ik kan dan eventueel eens informeren naar je camera ?
    Onder welke naam heb je die besteld ?

Comment

Noliko, dat zou geweldig zijn!
      Ik stuur je de order-gegevens via PM.

Comment

Ik heb alles uitgeprint en zal het morgen voorleggen aan Ingo .

Comment

Hey Noliko!
          Nu zie ik het pas: ik kocht'm bij topvision niet topfoto !!

Comment

Dan zal ik maar niets vragen aan Ingo .

Comment

hallo unick

ik heb mijn 350D daar ook besteld vorige maand, en is na een week netjes thuis geleverd. Heb je al een mailtje ontvangen van topvision dat hij werkelijk onderweg is (met een ordernummer in van Deutsche Post Express)? Met dat nummer kan je dan makkelijk traceren waar hij zit.

groet
              FUJI XT2

Comment

Nee, ik heb enkel een bevestiging van m'n bestelling ontvangen.
                Ik vermoed dat ik net te laat was om er nog eentje uit stock te kunnen krijgen. Enfin, 't is een vermoeden, ik krijg dit niet door hen bevestigd via email.
                En zoals ie bij veel winkels niet meer in voorraad is ziet het er niet goed uit voor mij...

Comment

Even deze thread afronden met het verloop:
                  - verscheidene mails gestuurd naar topvision: nooit een antwoord op gekregen;
                  - een paar keer gebeld naar het nummer dat je kan vinden na lang zoeken op hun site (ergens verscholen in een pdf): je komt dan op een soort van automatisch antwoordapparaat terecht dat je in een eindeloze lus keuzes laat maken - er wordt nooit opgenomen;
                  - een ander nummer gevonden via de fora hier (! thx !) in Luxemburg: daar nemen ze wel op na een paar keer proberen en zijn ze behulpzaam (voor anderen die op zoek zijn, het nr is 00 352 43 616667).
                  - ze hebben me teruggebeld om te zeggen dat ze niet konden zeggen wanneer de Nikon D70s opnieuw in voorraad zou zijn. Ik heb dan zonder problemen (totnogtoe...) mijn order kunnen cancelen.
                  - de enige mail waar ze wél op geantwoord hebben is die waarin ik vroeg om de cancel te bevestigen.

Ondertussen bij digicamshop.be besteld en bevestiging gekregen dat ie vertrokken is...

Mensen die niet zo gebrand zijn op een snelle levering (ik vertrek dit weekend op vakantie!) moeten zeker eens kijken bij Bartok.be! Nikon D70s + nikon AF 28-100 f/3.5-5.6 + nikon 70-300 f/4-5.6G voor maar 1099€ ! Da's de beste deal die ik al tegenkwam.

Mvg,
                  Tom

Comment

al geprobeerd bij foto konijnenberg ?
                    www.koopdigitaal.nl (of www.foto-konijnenberg.nl)
                    geertV

Comment

Working...
                    X