Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon D60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon D60

Vraag,
    ik kan een canon body kopen met alle toebehoren voor €400,00 met ongeveer 6000 foto's op de teller.
    Doen? of te duur?
    Groeten,
    Peerke

Re: Canon D60

Doen, is zeker niet te duur!

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Mooie deal, 6000 foto's is echt niet veel

Comment

Zeker niet te duur.

Jan.

Comment

Zijn er nog bepaalde zaken waar ik specifiek op moet letten wanneer ik de camera ga bekijken???
          Groeten,
          Peerke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peerke
            Zijn er nog bepaalde zaken waar ik specifiek op moet letten wanneer ik de camera ga bekijken???
            Je kan natuurlijk nog uitgebreid testen op hot/dead pixels, zien of de camera last heeft van front/backfocus, de hotshoe van de flits testen, etc... Maar dan ben je wel een tijdje zoet.

Als je de verkoper kent, dan vraag je gewoon of je gedurende een zekere termijn wat garantie kan krijgen dat er met het body niks mis is. Ik denk zelf aan één tot twee weken. Dat geeft je de mogelijkheid om grondig te testen en als er iets belangrijks aan de camera zou schelen, komt het dan wel boven water...

Maar onthou ook dat 400 € voor dat toestel echt een heel mooie prijs is. Ik zou persoonlijk niet aarzelen (na een paar testfoto's ter plaatse).
            Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

Comment

Kostte die in het jaar 2002 niet rond de €2500???? Zeker geen slechte prijs dan vermoed ik. En 6000 foto's is eigenlijk heel weinig als je bekijkt dat ik op 3 maanden al aan 7.000 zit
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

idd.. zeer mooie prijs

btw 21kine, nog maar 3 maand oud? sjah toen had ook nog nieveel stof op men D70
                foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
                X