Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoekzoeker voor Canon/ Nikon
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hoekzoeker voor Canon/ Nikon
kijk eens naar de zigview (op de site van corné van iperen bijv.)
die zal je mss in meer situaties kunnen gebruiken dan deze, want hier moet je er wel met oog steeds aan kunnen.
is wel ietsje prijziger, maar kheb meer vertrouwen in corné dan in een ebayer met een hoge score...
-
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Hi,
Een paar maanden geleden stond hier een post hoe je
een hoekzoeker kunt maken met onderdelen van een oude verrekijker. Zo bespaar je 150 euro. Ik heb dat gedaan en het werkt.
Ik vermoed dat het Purlut was die de truuk uitvond.
DPaul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
Comment
-
-
Klopt Purlut was de uitvinderD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper'k Heb hem en werkt goed,gebruik hem alleen als ik rugproblemen heb.Als ik kan en de ondergrond laat het toe ga ik op mijn buik maar toch ...handig ding
Comment
-
Dat leek me wel intressant over die verrekijker dus heb ik even gezocht op het forum en heb hem gevonden.
Nogal dikwijls wil ik paddestoelen fotograferen. Probleem is echter dat dit nogal tegen de grond aan is, en ik dan moeilijk doorheen de zoeker kan kijken. Een beetjes prutswerk en na tien minuten een eenvoudig, maar wel werkende hoekzoeker. Vermoedelijk bruikbaar op alle toestellen. Werkt wel op die van mij (Nikon D70)Kodak EasyShare DX6340
Canon 350D + Sigma 18-50mm F2.8
Comment
Comment