Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fujifilm FinePix S9500: 9MP
Collapse
X
-
-
Re: Fujifilm FinePix S9500: 9MP
Sinds Vrijdag heb ik de S9500 in bezit, foto's zullen spoedig volgen.
Comment
-
Zou je ze eventueel kunnen presenteren naast fotos uit de 350d?het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
Telecaster weblog
km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens
Comment
-
Hier kan je nog een heel aantal foto's zien van een gebruiker en ik moet zeggen dat ik er best van onder de indruk ben (maar ik ben dan ook geen kenner)
Fujifilm Finepix F31fd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TeleCasterZou je ze eventueel kunnen presenteren naast fotos uit de 350d?
Bekijk op mijn site het verschil tussen de S7000 en de Eos 350D ook eens, de series "Open dag Awacs" en "Gilze Rijen" zijn gemaakt met de Eos 350D, de rest met de S7000. Foto's van de S9500 volgen spoedig.
Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de camera's van Fuji
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TwidoHier kan je nog een heel aantal foto's zien van een gebruiker en ik moet zeggen dat ik er best van onder de indruk ben (maar ik ben dan ook geen kenner)
www.nefius.nl
Geen enkele is scherp!! Ik weet niet wat lens hij gebruikt heeft.
Ben ik blij dat ik geen fuji heb als ik naar die beelden kijken!
Waarschijnlijk ligt het 100% aan de userCanon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door multipasserdie foto's trekken op niets.
Geen enkele is scherp!! Ik weet niet wat lens hij gebruikt heeft.
Ben ik blij dat ik geen fuji heb als ik naar die beelden kijken!
Waarschijnlijk ligt het 100% aan de user
De S9500 heeft een vaste lens hoor en de foto's zijn inderdaad allemaal onscherp, maar hij heeft ze gemaakt als test.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperbamboeDe S9500 heeft een vaste lens hoor
Ben niet met die camera's bezig dus zou heb begot niet weten
Ik ga alleen op de foto's af. Ookal is het 'maar' een test. Aan onscherpe foto's heeft niemand wat!Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalllUiterlijke vergelijking van de FZ-30 vs S9500 op Chinese site...
http://www47.tok2.com/home/keichan/hikakudesu/img1.htmwww.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Hier een aantal foto's van mij gemaakt met de S9500, duidelijk ruis te zien bij de telefoto van de vliegtuigen, foto4, maar da's vrij logisch op 300mm tele met 2x digitale zoom. De rest ziet er goed uit.
Hier staan een aantal foto's die ik net gemaakt heb met de S9500:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperbamboeHier een aantal foto's van mij gemaakt met de S9500, duidelijk ruis te zien bij de telefoto van de vliegtuigen, foto4, maar da's vrij logisch op 300mm tele met 2x digitale zoom. De rest ziet er goed uit.
Hier staan een aantal foto's die ik net gemaakt heb met de S9500:
http://members.home.nl/rogerwierike/vandaag5.jpg
Op 4 veel ruisGe hebt gelijk ..
En allemaal geven ze zo'n raar kleurgevoelwww.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
-
16 (!!!) bladzijdes leesplezier :
maar de laatste 2 bladzijdes zijn pas echt interressant omdat er echte user foto's tussenstaan.
En die gaan van matig tot zeer goed, afhankelijk van de man achter de camera.
Je vindt er zelfs RAW-foto's
Hands-on review van een gebruiker : http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=15175159
Veel leesgenot
Ik wacht de "officiele" reviews in spanning af
ChristiaanLast edited by cvcaelen; 26 september 2005, 10:31.Fuji Digitaal fototoestel
Comment
-
Zo te zien het bewijs dat veel Mp geen enkele garantie is voor mooie foto's!
Mp's moeten volgens mij goed de ruimte krijgen (dslr) om tot hun recht te komen.
Het kan natuurlijk ook aan de nabewerking liggen, want eigenlijk zeggen zulke kleine files natuurlijk helemaal niets.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
dcresource review:
Comment
Comment