Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend goede raad gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Dringend goede raad gevraagd

    Haha, da's een goeie, Cois!!!!

    Proficiat, Roadrunner!

    Comment


    • #62
      Re: Dringend goede raad gevraagd

      Veel geluk roadrunner met de D70s !


      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: Dringend goede raad gevraagd

        Bedankt hoor! Vandaag al zo'n 100 fotookes getrokken in Paradisio en ook een D2X getest.Wat een machine!! (euh,ik heb het wel over mijne kodak hé )
        Danny's Photosite

        Comment


        • #64
          Re: Dringend goede raad gevraagd

          Net bericht gehad: 200mm macro is hersteld (gepoetst en nieuw diafragma) en de kosten bedragen maar iets over de 100 Euro dus dat valt best mee.Op een week tijd hebben ze dat geregeld en is de lens al bij de fotograaf om af te halen!Prima service bij De Beukelaer!!!

          Ben ondertussen verzekerd (kostprijs 98 Euro per jaar voor een waarde van 5000 Euro) en kan nu dus gerust zijn wat betreft ongevallen,diefstal,brand....Wat het verlies van de camera betreft,daar wordt ook een mouw aangepast dus al bij al valt het nog goed mee.Maar liefst toch niet voor herhaling vatbaar hoop ik
          Danny's Photosite

          Comment


          • #65
            Re: Dringend goede raad gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
            Net bericht gehad: 200mm macro is hersteld (gepoetst en nieuw diafragma) en de kosten bedragen maar iets over de 100 Euro dus dat valt best mee.Op een week tijd hebben ze dat geregeld en is de lens al bij de fotograaf om af te halen!Prima service bij De Beukelaer!!!

            Ben ondertussen verzekerd (kostprijs 98 Euro per jaar voor een waarde van 5000 Euro) en kan nu dus gerust zijn wat betreft ongevallen,diefstal,brand....Wat het verlies van de camera betreft,daar wordt ook een mouw aangepast dus al bij al valt het nog goed mee.Maar liefst toch niet voor herhaling vatbaar hoop ik
            Dus toch alles bij elkaar nog een goede afloop.
            Nikon body's plus wat Nikkor glas.
            Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

            Comment


            • #66
              Re: Dringend goede raad gevraagd

              Weet niet of iemand dit ooit nog 's gaat overkomen maar 'in onzen tijd' smeten we alles eerst in methylalcohol. Ik heb zo bvb een Nikonosbody gekocht waarvan het objectief onder (zee-)water is gelost.... body vol water.

              Boeltje enkele minuten in bad met alcohol gelegd. Laten drogen => alles werkt nu nog (na 25 jaren).

              Wel even stellen dat het hier over een toestel zonder elektronica gaat.
              In elk geval zou 'k ook de batterijen eerst verwijderd, bad met alcohol en WACHTEN
              Last edited by VANCAMPENHOUTDIRK; 27 juli 2005, 08:14.
              DVC

              Comment


              • #67
                Re: Dringend goede raad gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door VANCAMPENHOUTDIRK
                Boeltje enkele minutenin bad met alcohol gelegd. Laten drogen => alles werkt nu nog (na 25 jaren).
                Heb deze goede raad enkele dagen geleden nog van iemand anders gekregen.De alcohol "verdrijft" het water,alcohol vervolgens laten verdampen en alles goed laten drogen.
                Danny's Photosite

                Comment


                • #68
                  Re: Dringend goede raad gevraagd

                  Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                  Heb deze goede raad enkele dagen geleden nog van iemand anders gekregen.De alcohol "verdrijft" het water,alcohol vervolgens laten verdampen en alles goed laten drogen.

                  Het probleem hier is dat ik de alcohol opdrink, want anders sta ik droog..

                  Comment


                  • #69
                    Re: Dringend goede raad gevraagd

                    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                    Het probleem hier is dat ik de alcohol opdrink, want anders sta ik droog..
                    Pipo!!
                    Danny's Photosite

                    Comment

                    Working...
                    X