Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend goede raad gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Dringend goede raad gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
    Addertje onder het gras bij Ethias. Je moet al bij hen verzekeringen lopende hebben of afsluiten ter waarde van 250€.

    Groetjes,
    Pol.
    mmm, zou je daar aan geraken als je daar 2 auto's verzekerd hebt..
    anders zou ik men D70 kunnen verzekeren via men ouders ..
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #47
      Re: Dringend goede raad gevraagd

      Ik ga ook m'n licht eens opsteken bij Ethias.
      Voor de prijs van een CF-kaartje zal dat er wel vanaf kunnen !!
      Ge weet nooit !!
      Toch wel balen RR, indien je nu een verzekering had, was de pijn iets minder geweest.
      Dus toch wel een goede les voor iedereen !!
      We kunnen misschien een groepspolis afsluiten ?
      Kzal eens vragen ?

      Yvan
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

      Comment


      • #48
        Re: Dringend goede raad gevraagd

        Lijkt me wel een leuk idee: een groepspolis voor de leden van BD.
        Misschien wordt er een verzekeraar gevonden die dit wil aanbieden, specifiek voor foto-apparatuur en eventueel gelinkt aan lidmaatschap van de VZW. Het zou zulke situaties toch een stuk minder erg maken.

        Het probleem is meestal dat je de rest ook moet verzekeren bij dezelfde verzekeraar, maar via BD kunnen ze toch ook aan een mooi bedrag komen. Misschien hier een nieuwe thread voor starten?
        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

        Comment


        • #49
          Re: Dringend goede raad gevraagd

          Ik heb deze vraag inderdaad al voorgesteld aan Ethias.
          Kzal horen wat ze zeggen, en eventueel daarna een post opstarten, in samenspraak uiteraard met de kopstukken van BD !

          Yvan

          Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
          Lijkt me wel een leuk idee: een groepspolis voor de leden van BD.
          Misschien wordt er een verzekeraar gevonden die dit wil aanbieden, specifiek voor foto-apparatuur en eventueel gelinkt aan lidmaatschap van de VZW. Het zou zulke situaties toch een stuk minder erg maken.

          Het probleem is meestal dat je de rest ook moet verzekeren bij dezelfde verzekeraar, maar via BD kunnen ze toch ook aan een mooi bedrag komen. Misschien hier een nieuwe thread voor starten?
          Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

          Comment


          • #50
            Re: Dringend goede raad gevraagd

            Pfwwwww. Slecht nieuws RR.
            'k Had beter gehoopt...
            Hopelijk ben je gauw weer in de running......

            Groetjes
            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

            Comment


            • #51
              Re: Dringend goede raad gevraagd

              Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
              En denk toch maar aan die D2x hoor je hebt geen 12MP nodig maar het kan nooit geen kwaad he.
              En wil je toch op 6mp blijven, dan zet je de D2X gewoon in de cropmode. Leuk hoor, die mitrailleurstand!

              Comment


              • #52
                Re: Dringend goede raad gevraagd

                Dat is flink balen wat hier gebeurt,maar hopen dat het een verhaal word met een happy end
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #53
                  Re: Dringend goede raad gevraagd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                  Addertje onder het gras bij Ethias. Je moet al bij hen verzekeringen lopende hebben of afsluiten ter waarde van 250€.

                  Groetjes,
                  Pol.
                  Daar ben ik dus nu ook achter...
                  Vriendelijke mensen en dito onthaal, maar geen doen aan - indien geen klant dan klinkt het onverbiddelijke "Njet". Jammer (maar begrijpelijk!).
                  Ik zal morgen nog maar eens m'n eigen verzekeraar bellen !

                  @Roadie, tja, toch erger dan eerst gedacht Het zet een mens toch aan het denken. Net eventjes grof berekend wat er samen in het rugzakje zit. Was even schrikken toch
                  Maar ik blijf erbij - die dingen dienen om gebruikt te worden. In de brandkast kan je ze niet beschadigen of verliezen, maar dan doe je d'er ook niets mee...
                  Goede moed !
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #54
                    Re: Dringend goede raad gevraagd

                    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                    mmm, zou je daar aan geraken als je daar 2 auto's verzekerd hebt..
                    anders zou ik men D70 kunnen verzekeren via men ouders ..
                    Dat zal wel voldoende zijn hé.

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Dringend goede raad gevraagd

                      @ RR : wens je veel moed de komende periode. Er komen wellicht betere dagen. Er zijn zo van die perioden in het leven dat alles tegenvalt. Maar vanuit BD is er blijkbaar toch altijd iemand die je kan depaneren. Moge dit een hart onder de riem mzijn. TOFFE BENDE !!!

                      En voor zo'n groepspolis zou ik ook wel te vinden zijn. Dus als er iemand onder de BD'ers is die dicht bij de verzekeringswereld staat en een initiatief aan de dag wil leggen, ben ik alvast kandidaat om mee te doen.

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #56
                        Re: Dringend goede raad gevraagd

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                        @ RR : wens je veel moed de komende periode. Er komen wellicht betere dagen. Er zijn zo van die perioden in het leven dat alles tegenvalt. Maar vanuit BD is er blijkbaar toch altijd iemand die je kan depaneren. Moge dit een hart onder de riem mzijn. TOFFE BENDE !!!

                        En voor zo'n groepspolis zou ik ook wel te vinden zijn. Dus als er iemand onder de BD'ers is die dicht bij de verzekeringswereld staat en een initiatief aan de dag wil leggen, ben ik alvast kandidaat om mee te doen.

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Ik heb deze vraag - groepspolis - reeds gelanceerd bij Ethias !

                        Yvan
                        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                        Comment


                        • #57
                          Re: Dringend goede raad gevraagd

                          Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                          Ik heb deze vraag - groepspolis - reeds gelanceerd bij Ethias !

                          Yvan
                          Hallo yvanovich,

                          Dit is een te apprecieren initiatief.

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Dringend goede raad gevraagd

                            Allen bedankt voor jullie steun en vriendelijke woorden Ik heb m'n nieuwe D70s hier al liggen en daarnet volledig ingesteld.Was deze ochtend al om 9 uur bij Topfoto om camera en afstandsbedieningskabel af te halen.De D100 verdwijnt langzaam dieper en dieper onder water...euh ik bedoel uit m'n gedachten...

                            Van Ethias zat er nog niks in de bus.Zal dus voor morgen zijn.

                            Deze foto heb ik gisteren getrokken met m'n geleende D70 in de voetgangerstunnel onder de Schelde net onder die gekleurde lampen die in 't midden van de tunnel hangen.Zo depri was ik toch nog niet.Fotografie,leuke hobby!
                            Last edited by roadrunner; 19 juli 2005, 14:41.
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #59
                              Re: Dringend goede raad gevraagd

                              Veel plezier met je nieuwe camera RR
                              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                              Comment


                              • #60
                                Re: Dringend goede raad gevraagd

                                Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                                Allen bedankt voor jullie steun en vriendelijke woorden Ik heb m'n nieuwe D70s hier al liggen en daarnet volledig ingesteld.Was deze ochtend al om 9 uur bij Topfoto om camera en afstandsbedieningskabel af te halen.De D100 verdwijnt langzaam dieper en dieper onder water...euh ik bedoel uit m'n gedachten...

                                Van Ethias zat er nog niks in de bus.Zal dus voor morgen zijn.

                                Deze foto heb ik gisteren getrokken met m'n geleende D70 in de voetgangerstunnel onder de Schelde net onder die gekleurde lampen die in 't midden van de tunnel hangen.Zo depri was ik toch nog niet.Fotografie,leuke hobby!
                                Proficiat RR en meer geluk met die nieuwe aankoop,een mooie foto trouwens.
                                Je hebt er toch een onderwaterbehuizing bij gekocht.
                                mvg FrançoisVM
                                Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X