Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A6700 of Fujifilm xs20 voor beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony A6700 of Fujifilm xs20 voor beginner

Hallo, ik begin met fotografie en ben op zoek naar een systeemcamera. Vooral owv gewicht en grootte. Ik wil mijn fototoestel zoveel mogelijk op zak hebben.
    ik ben al even aan het rondkijken maar ik vind het super moeilijk. Zoveel keuze...
    Voorlopig twijfel ik tss de Sony A6700 en de Fujifilm xs20.
    iemand ervaring met 1 van deze toestellen of iemand die wat advies kan geven?

Indien een full frame toestel,misschien een A7c.Deze heeft ongv.de grootte van 6700,maar wel FF.Nu heeft Viltrox zopas een 28mm pancake lens,met vast diasragma f4.5 uit voor slechts een 100 euro.De A7c met die Viltrox lens is uitermate klein.Overigens past dit lensje ook op de 6700,maar is dan geen 28mm meer maar meer iets zoals 45 of 50mm.

Comment

Amaai, dan moet je grote zakken hebben.
      Ik zou voor de Fujifilm XS - 20 gaan.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Geen probleem,voor mij mag die kopen wat hij wil.Ik probeer alleen wat goede raad te geven.Die Viltrox lens is zowat de kleinste pancake lens die je kan kopen.Zodra ze terug beschikbaar is bij Nelissen(kamera express)ga ik ze proberen.Overigens momrnteel enkel voor Sony e-vatting.

Comment

Fujifilm heeft de XF27 pancake. Als je nog ergens een Fuji X-E4 of evt X-E3 kan vinden heb je een mooi klein setje.

Comment

Working...
          X