Tot op vandaag gebruik ik een Nikon D7000 en een Nikon D600. D7000 hoofdzakelijk voor vlinders, insecten, planten enz en de D600 hoofdzakelijk voor urbex, landschapsfotografie en street-fotografie. Ik heb een uitgebreid gamma aan objectieven voor beide camera's van verschillende merken (een hoop geld). Mijn Nikon D7000 begint mankementen te vertonen (ik denk de sensor vermits ik veel "uitgebrande" vlakken krijg in mijn foto's) en de Nikon D600 die ik tweedehands heb gekocht heeft van bij mijn aankoop allerlei "kuren" gehad.
Nu mijn dilemma!
Investeren in een nieuwe Nikon type full frame (D850 bv)? Ik kan nergens nog nieuwe crop-camera's te koop vinden... Mijn objectieven kan ik dan blijven gebruiken...
Of een Nikon systeemcamera type Z6 of iets dergelijks? Zit hierbij wat ongemakkelijk met mijn objectieven die ik al heb en die nog in prima staat zijn.
Graag jullie inzichten en tips.
Alvast dank
Nu mijn dilemma!
Investeren in een nieuwe Nikon type full frame (D850 bv)? Ik kan nergens nog nieuwe crop-camera's te koop vinden... Mijn objectieven kan ik dan blijven gebruiken...
Of een Nikon systeemcamera type Z6 of iets dergelijks? Zit hierbij wat ongemakkelijk met mijn objectieven die ik al heb en die nog in prima staat zijn.
Graag jullie inzichten en tips.
Alvast dank
Comment