Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CANON EOS R8 RF 24-105mm f/4-7,1 IS STM Vs Sony A7 mark III FE 24-105mm F/4.0G OSS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CANON EOS R8 RF 24-105mm f/4-7,1 IS STM Vs Sony A7 mark III FE 24-105mm F/4.0G OSS

    Beste allen,

    mijn Canon 60D begint aan vervanging toe te zijn. Ik zou graag overstappen naar een mirrorless full frame camera, maar twijfel ongelofelijk tussen beide bovenstaande types.
    gezien beide lenzen die ik het EF-S lenzen zijn, speelt dat niet echt een rol in mijn keuze. Mijn nieuw lenzenarsenaal zou uit een 24-105mm en een 50mm f1.8 bestaan

    ik fotografeer vooral urbex, alsook maak ik graag “uit het leven gegrepen” beelden. Portretten/mensen, maar dus niet in studio omgeving, maar gewoon buiten op straat, in de tuin,…
    verder neem ik mijn toestel graag mee op reis (zee, wandelen in de bergen) en op andere uitstapjes.

    dankzij de cashback acties die momenteel lopen zit er niet veel prijsverschil op beide toestellen, wat de keuze dus niet helpt te maken…

    graag jullie mening/advies!

    bedankt alvast

  • #2
    Ik zou niet twijfelen en de Sony aanschaffen.
    Beter dan mijn Canon 90D, 5DIII, 750D en mijn Fujifilm x-T14.
    Objectieven beetje aan de dure kant maar daarvoor krijg je superkwaliteit terug.


    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Ik ben terug naar Canon gegaan na een omzwerving van Canon naar Fuji naar Sony (A7 III) terug Fuji en nu terug naar Canon... zeer tevreden... voor mij de beste autofocus.
      nikon coolpix s9100

      Comment

      Working...
      X