Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact camera die de foto’s VLOT kan doorsturen naar iPhone of iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact camera die de foto’s VLOT kan doorsturen naar iPhone of iPad

    Bestaat er zulk een toestel? Ik weet dat je tegenwoordig veel kan doorsturen van uit je foto toestel, maar vlot en handig is dit meestal niet.
    Het zou makkelijk zijn als de foto’s direct in de fotomap van mijn iCloud kwamen.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Als het vlot moet zijn moet je zeker geen fuji nemen :-(
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
      Als het vlot moet zijn moet je zeker geen fuji nemen :-(
      Ik vind nog steeds de snelste manier dit : https://navyblue.ee/usb-c-to-sd-card-reader-model-a2082
      Een zeer klein en handig accessoire.


      Last edited by Franciskine; 20 juni 2024, 15:08.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        De beste ervaring die ik op dat vlak heb gehad was enkele jaren geleden met een Fuji XF10 + Google Pixel 4a.
        Waarbij je het fototoestel zo instelde dat hij, telkens als de camera op "uit" wordt gezet, hij de foto's automatisch transfereerde naar m'n smartphone. En daardoor ook automatisch in de Google Photos cloud.
        Dat werkte. Batterijverbruik was navenant. Maar dat is ook de enige keer dat ik dit "automatisch" werkend heb gekregen, ook met daarop volgende toestellen (X-E4 ondermeer) werkte dat niet, of toch niet zo goed.

        Tegenwoordig heb ik inderdaad ook een USB-C naar SD card adapter mee.


        There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
        | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Als het vlot moet zijn moet je zeker geen fuji nemen :-(
          met de nieuwe app gaat dit toch zeer vlot ? zelfs doorsturen van raw files.

          Eén setting heb ik gewijzigd (in camera) is om 5G toe te laten in netwerk.

          Comment

          Working...
          X