Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon Z6III
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk berichtIn dit canikon forum toch even vermelden.Sony A7V,wordt begin volgend jaar, in de lente dus verwacht.Deze toestellen zijn voor mij veel te duur en doe dus lustig verder met mijn bijna 11 jaar oude A7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtIemand een idee wanneer men een prijsdaling kan verwachten? In Duitsland zijn er al verschillende winkel die 10 procent geven. Daar ik geen early adopter ben zou het zonde zijn om nu de volle pot te betalen om dan binnen een paar maanden te zien dat er 300€ af gaat...
https://www.foto-leistenschneider.de...e/040350750180
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtZiet er mooi uit die Z6III.
Ze maken het er wel niet makkelijker op.
Kan iemand mij eens uitleggen in welk geval je voor een Z8-Z9-Z6III zou kiezen? Stel dat het budget er is.
Persoonlijk vind ik budget wel belangrijk en dan is voor mij de Z6III voldoende performant als aanvulling op mijn inmiddels 6 jaar oude Z7.Last edited by frank207be; 21 september 2024, 20:25.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
Ik denk pas in 2025. Dan koop ik 'm waarschijnlijk ook met één of andere cashback
.
- Likes 1
Comment
-
Kan iemand mij eens uitleggen in welk geval je voor een Z8-Z9-Z6III zou kiezen? Stel dat het budget er is.
Comment
-
Z9 heeft als voordeel de verticale grip en het lcd-scherm die op meerdere manieren kan kantelen. Veel makkelijker om verticaal dus te shooten maar het nadeel is wel het gewicht.
Z8 is lager in gewicht maar heeft wel bijna alle technische specifics als de z9 en is lichter in gewicht.
De Z6III is meer toegespitst op video, maar ook voor foto's is hij echt een pareltje. Dit wordt mijn reserve camera omdat ik de z9 al heb.
Dus indien je het gewicht niet erg vindt, dan is het de Z9
Indien je dat wel erg vindt, Z8.
En anders de Z6III eh
- Likes 1
Comment
Comment