Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Z6III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Z6III

    Nikon Z6III aangekondigd (17/6).
    Ben benieuwd naar de nieuwigheden.

  • #2
    Ik ben ook wel benieuwd. Ik overweeg een Z8 maar wacht toch even tot dit toestel wordt aangekondigd. Een goede 24MP sensor gaat sowieso ook mooie foto's afleveren

    Comment


    • #3
      Volgens de "gelekte specificaties" zou er niet zo heel veel verschil zijn met het "oude model".
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Ik ben ook wel benieuwd. Ik overweeg een Z8 maar wacht toch even tot dit toestel wordt aangekondigd. Een goede 24MP sensor gaat sowieso ook mooie foto's afleveren
        Fenomenaal voor sport en dieren fotografie Frank.



        Nikon Z6II / Nikon Z50mm S f1.8 / Nikon Z14-30mm S f4.0 / Nikon 24-120mm S f4.0 / Godox V860III Kit met X Pro II transmitter voor Nikon.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Volgens de "gelekte specificaties" zou er niet zo heel veel verschil zijn met het "oude model".
          Niet veel verschil Bart? Over de ganse lijn een “zeer groot verschil”


          Nikon Z6II / Nikon Z50mm S f1.8 / Nikon Z14-30mm S f4.0 / Nikon 24-120mm S f4.0 / Godox V860III Kit met X Pro II transmitter voor Nikon.

          Comment


          • #6
            Ben ik de enige die 3000€ te veel vind voor wat het maar is ?
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Ben ik de enige die 3000€ te veel vind voor wat het maar is ?
              Uiteraard ben je niet de enige.
              voor sportfotografie of dieren in beweging lijkt het toch een topcamera te zijn.
              En voor wie aan 24 MP genoeg heeft toch een mooi alternatief in vergelijking
              met een dubbel zo dure Z9.
              Beste zoeker ooit over alle merken heen en handige af zone mogelijkheden plus
              een in alle richtingen draaibaar lcd lijkt mij toch geen wat het “maar” is toestel.
              Alles hangt af van wat je er mee wil doen, voor mij persoonlijk niet aan de orde,
              hopelijk mogen we voor de Z6II een paar van die futures zoals AF zones en
              herkenningen als firmware updates verwachten, zou mooi zijn.
              Nikon Z6II / Nikon Z50mm S f1.8 / Nikon Z14-30mm S f4.0 / Nikon 24-120mm S f4.0 / Godox V860III Kit met X Pro II transmitter voor Nikon.

              Comment


              • #8
                Blij dat ik mijn Z6II heb gekocht met de grote korting die Nikon gaf vlak voor het uitkomen van de Z6III

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

                  Fenomenaal voor sport en dieren fotografie Frank.


                  Ziet er inderdaad geweldig uit

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                    Ben ik de enige die 3000€ te veel vind voor wat het maar is ?
                    €1000 minder dan voor de momenteel afgeprijsde Z8. En met een beetje geduld zal er nog wel eens korting op komen.

                    EDIT: https://nikonrumors.com/2024/06/19/n...e-orders.aspx/ Dus de prijs zal nog niet zo snel gaan zakken
                    .
                    Last edited by frank207be; 20 juni 2024, 17:24.

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb het youtube filmpje ook bekeken . Zo'n bloggers zijn er veel. Wat een kletspraat.
                      Het zal heus wel een mooie camera zijn maar dit is geen review.
                      bij de exif van de foto's staat dikwijls vermeld dat deze genomen zijn met een 600mm F4 met 1,4 converter.
                      Ik zou graag weten of dat kleine batterijtje van deze camera die lens kan sturen zonder restricties en hoelang.


                      Johan

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                        Ik heb het youtube filmpje ook bekeken . Zo'n bloggers zijn er veel. Wat een kletspraat.
                        Het zal heus wel een mooie camera zijn maar dit is geen review.
                        bij de exif van de foto's staat dikwijls vermeld dat deze genomen zijn met een 600mm F4 met 1,4 converter.
                        Ik zou graag weten of dat kleine batterijtje van deze camera die lens kan sturen zonder restricties en hoelang.


                        Johan
                        De Z7 uit 2018 heeft toch niet al teveel moeite met de 600/4VR. Het is uiteraard geen snelheidskampioen maar waarom zou de Z6III het met zijn flink betere AF dan onderdoen? De D5/D6 of Z9 zullen zeker meer beslissende power brengen maar als je echt traag en onzeker wil, moet je nog eens de eerste 80-400VR met een D70 in de hand nemen.
                        Last edited by frank207be; 21 juni 2024, 19:07.

                        Comment

                        Working...
                        X