Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Error Nikon D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Error Nikon D90


    Ik heb een Nikon D90 die altijd goed gewerkt heeft. Hij heeft enkele jaren stilgelegen maar nu ik hem terug wil gebruiken geeft hij een error aan. Ik heb hier vanalles over opgezocht maar niets werkt om de error weg te krijgen. Resetten naar fabrieksinstellingen, contactpunten lenzen en camera proper maken, batterij en geheugenkaart verwijderen en terug plaatsen,… Niets werkt.
    Is er nog een andere optie? Want blijkbaar worden toestellen ouder dan 10 jaar niet meer nagekeken door Nikon. Althans dat is wat men bij Kameraexpress zegt.​​

  • #2
    Heb je al eens een andere batterij geprobeerd?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Ik heb maar 1 batterij… wordt dus moeilijk… of ik moet ergens een andere batterij zien te vinden om testen… wordt vervolgd

      Comment


      • #4
        Welke error krijg je?

        Comment


        • #5
          In elk geval, als je een knipperende Err krijgt op de LCD of in de zoeker, vermeldt de handleiding: "Camerastoring. Ontspan de sluiter. Als de storing zich blijft voordoen, neemt u contact op met een door Nikon geautoriseerde servicevertegenwoordiger."

          Comment


          • #6
            Het is de knipperende error. De camera ontsluit wel maar stelt niet scherp. Er worden ook geen foto’s opgeslagen. Dus wss moet ik langs de servicevertegenwoordiger.

            Comment


            • #7
              Jammer, want nog best wel bruikbaar materiaal eigenlijk.

              Comment


              • #8
                Een D90 zal geen reparatie meer waard zijn vrees ik...
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment

                Working...
                X