Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix S9900 ratelend geluid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix S9900 ratelend geluid

    Bij het inschakelen van mijn NIKON COOLPIX S9900 camera schuift de lens uit met een luid ratelend geluid. Het toestel is ook niet te bedienen. Het geluid kan enkel gestopt worden door de batterij uit te halen. Is hier een oplossing voor?

  • #2
    De tweede digitale camera die ik ooit had heeft hetzelfde probleem gehad.
    Daarbij is toen de complete lens vervangen, en dat was een heel dure reparatie ten opzichte van de waarde van die camera, dat was een Nikon E880 (dat is al zo'n 20 jaar geleden, mijn eerste digitale camera was een HP315).

    Het hangt er vanaf hoe oud die camera is, als er geen garantie meer op is, dan is de herstelkostprijs waarschijnlijk hoger dan de verkoopwaarde.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Mein Bruder hat auch eine NIKON COOLPIX S9900 und er hat sich über das Gleiche beschwert. Zuerst dachte ich, es liege daran, dass er ein gefälschtes Produkt gekauft habe, aber es scheint, dass dies das Problem des Unternehmens ist

      Comment


      • #4
        Lenserror.

        Lensmodules voor een S9900, zelfs refurbished, zijn te duur tov de tweedehandswaarde en je moet bij Nikon heel waarschijnlijk niet alleen de sensormodule overbouwen maar ook de delicate filterfolietjes . Van bepaalde P series zijn er reparatie-tandwielsets te krijgen, van de andere Nikon compacts zoals de S series niet.

        Comment

        Working...
        X