Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Owner's Name bij Canon 20D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Owner's Name bij Canon 20D

Ik heb sinds een week een Canon 20D.
    Ik ben al heel de tijd aan het sukkelen om via de computer mijn naam toe te voegen aan de settings van mijn camera. Met mijn 300D ging dat. Gaat dat niet bij deze?
    Ik vind dit handig dat bij de Exif naast de Camera body ook de Owner's name aan elke foto wordt toegevoegd.
    Kan iemand me uitleggen hoe dat gaat?

Telkens zegt de computer dat hij de camera niet kan vinden. Foto's downloaden van de camera zelf gaat ook niet , alleen via de kaartlezer.
    No money , no honey

Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

Re: Owner's Name bij Canon 20D

Oorspronkelijk geplaatst door Stormtrooper
    Ik heb sinds een week een Canon 20D.
    Ik ben al heel de tijd aan het sukkelen om via de computer mijn naam toe te voegen aan de settings van mijn camera. Met mijn 300D ging dat. Gaat dat niet bij deze?
    Ik vind dit handig dat bij de Exif naast de Camera body ook de Owner's name aan elke foto wordt toegevoegd.
    Kan iemand me uitleggen hoe dat gaat?
    Dit kan m.b.v. EOS Viewer Utility. Menu: opties;camera-instellingen. Dit staat beschreven in het boekje EOS digital software M-50
    groetjes,
    Anja
    www.satara.nl

Comment

Re: Owner's Name bij Canon 20D

Hartelijk dank! Het bleek dat ik nog een andere versie van Viewer Utility op mijn PC had staan.
      No money , no honey

Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

Comment

Working...
      X