Bij aankoop van men toestel zaterdag ging ik toch es op stap met men savonds met men 350D. Na een paar fotokes viel mij al direkt op dat de kleuren van de LCD aan geen kanten klopten met wat ik fotografeerde. beeke teveel rood roze achtig. Ik had dat ooit met men 300D ook maar niet met 10D en d30.iemand daar een oplossing voor? De zondag terug es paar fotokes trekken enin daglicht viel mij direkt op dat ik al stof achetr men zoeker had. alle een haartje. zat er ambetant! dus zoals gewoonlijk lens eraf op zen kop houdend de body en maar blazen met den balg! niet weg. na nader zicht keek ik es in den dienen body en wat viel me op dat er al een vette vinger achter de spiegel zat
. Zelf nog niet gewisseld van lens!! Dus begin ik verder te kijken en check ik es die sluiter en dan!! de lammelen zaten zelfs niet mooi sluitend over elkaar!
. dus maandag eerste telefoon is naar den winkel en direkt nieuw toestel vragen want heb gene tijd om die naar etb of andere te zenden want vertrek namelijk met 2 weken op reis. die zelfde zondag heb ik dan wle nog es naar een outdoor kaarting den 350D getest met de canon ef 300mmL f4 en moet zeggen
. razend snelle lens tov bigma dat nie goe wou bij kart fotos.
Grtz Kurt

Grtz Kurt
Comment