Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen nieuwe 350D!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen nieuwe 350D!

Bij aankoop van men toestel zaterdag ging ik toch es op stap met men savonds met men 350D. Na een paar fotokes viel mij al direkt op dat de kleuren van de LCD aan geen kanten klopten met wat ik fotografeerde. beeke teveel rood roze achtig. Ik had dat ooit met men 300D ook maar niet met 10D en d30.iemand daar een oplossing voor? De zondag terug es paar fotokes trekken enin daglicht viel mij direkt op dat ik al stof achetr men zoeker had. alle een haartje. zat er ambetant! dus zoals gewoonlijk lens eraf op zen kop houdend de body en maar blazen met den balg! niet weg. na nader zicht keek ik es in den dienen body en wat viel me op dat er al een vette vinger achter de spiegel zat . Zelf nog niet gewisseld van lens!! Dus begin ik verder te kijken en check ik es die sluiter en dan!! de lammelen zaten zelfs niet mooi sluitend over elkaar! . dus maandag eerste telefoon is naar den winkel en direkt nieuw toestel vragen want heb gene tijd om die naar etb of andere te zenden want vertrek namelijk met 2 weken op reis. die zelfde zondag heb ik dan wle nog es naar een outdoor kaarting den 350D getest met de canon ef 300mmL f4 en moet zeggen . razend snelle lens tov bigma dat nie goe wou bij kart fotos.

Grtz Kurt
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Problemen nieuwe 350D!

Bij welke winkel heb je dit ervaren?
    == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

Comment

1ste probleem van de hand. Ge neemt dien 350D es deftig door zen menu en vooral de setting . dan bereik je veel meer. de andere problemen worden zaterdag opgelost door onze beste vriend topfoto waar ik normaal een onmiddelijke omruiling krijg van toestel of eventueel een sprongetje maak naar de 20D. Grtz Kurt
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Rara dinges allemaal

Ik heb tot nog toe geen enkel probleem gehad, en sinds gisteren zit ook de grip erop

Comment

Net mijn 350D de grond laten zien...

Buitenkant is hij niet beschadigd, echter toen ik een foto wou nemen met flits deed die het niet meer...

Flits zelf is stuk

Zou ik die hier in België kunnen binnendoen daar hij in Duitsland aangekocht geweest is?

Of iemand een adres waar ze hem onmiddelijk herstellen kunnen? Lijkt me geen tijdrovend werkje...
          "Breng beweging in een stilstaand beeld"

Comment

Da's geen enkel probleem hoor dat die in duitsland is gekocht!!!
            Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

Working...
            X