Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwartslag gedraaid.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kwartslag gedraaid.

waarom zie je zo vaak dat de beroeps hun toestel, met die grote toeters erop, een kwartslag draaien bij het fotograferen, valt mij op bij bv Wimbledon (tennis).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: kwartslag gedraaid.

Is in "portret" trekken dan zo abnormaal? Of versta ik je vereerd?
    Apple Inc. rulez

Comment

Omdat ze vooral personen trekken. Mensen zien immers graag bekende sporters in de kranten en tijdschriften en niet zozeer een mooie overzichtsfoto van een tennisveld. Daarvoor is de portret-stand dan ook meer geschikt.

Ik denk wel dat dit topic hier verkeerd staat, maar daar moeten de moderators maar over beslissen.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Is toch eens wat anders. Moet niet altijd mooi recht staan.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaske
          Is in "portret" trekken dan zo abnormaal? Of versta ik je vereerd?
          had mijn vrouw toch gelijk, maar wie geloofd er;;;;;;;;;;
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ach wat mij daar opvalt, is dat die chinezen daar met 4 mark II's rond lopen, en met 6 tal lenzen primes LLL..., monopod en dergelijke ...., en de andere mensen 1 mark II met 1 L lens dan....
            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

De chinezen hebben dan blijkbaar veel geld. 4 body's vind ik toch wat overdreven. Dat je een tweede meehebt, ok, maar 4? Waar laat je die allemaal? Alle vier op een statief naast elkaar ofzo?
              Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
              Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

ach wat mij daar opvalt, is dat die chinezen daar met 4 mark II's rond lopen, en met 6 tal lenzen primes LLL..., monopod en dergelijke ...., en de andere mensen 1 mark II met 1 L lens dan....
                Ach, zolang ze er maar niet zo bijlopen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
                  Waar laat je die allemaal? Alle vier op een statief naast elkaar ofzo?
                  Op een duizendpoot
                  Luc
                  BD0174BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
                    De chinezen hebben dan blijkbaar veel geld. 4 body's vind ik toch wat overdreven. Dat je een tweede meehebt, ok, maar 4? Waar laat je die allemaal? Alle vier op een statief naast elkaar ofzo?

, die foto

Nee echt waar hoor, eentje om zijn schouder denk met een 300 mm L prime.
                    een op een monopod die 400 mm L F2.8, das zijn er al 2.
                    Nog eentje rond zijn nek, redelijk lange lens maar weet niet welke ook vermoed een 500 mm L.
                    Nog een andere rond zijn andere schouder, het was een zwarte lens met rood bandje dus denk een 200 mm L ...

Ach ja, ik ben tevreden met mijn 10d .
                    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1845
                      Ach, zolang ze er maar niet zo bijlopen:

Na het fotojasje komen nu de kniebeschermers van Lowepro en Tamrac op de markt.

Groetjes
                      Skitch
                      ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
                        Na het fotojasje komen nu de kniebeschermers van Lowepro en Tamrac op de markt.

Groetjes
                        Skitch
                        Die kniebeschermers, dat is een bittere noodzaak. Regelmatig zakt deze fotograaf door z'n knieën van al dat gewicht!
                        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

ongelooflijk en ik heb last van m'n armen als ik een halve dag met m'n d70 in combinatie met Sigma 180 heb rond gelopen... wat moet deze dan wel niet hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                            , die foto

Nee echt waar hoor, eentje om zijn schouder denk met een 300 mm L prime.
                            een op een monopod die 400 mm L F2.8, das zijn er al 2.
                            Nog eentje rond zijn nek, redelijk lange lens maar weet niet welke ook vermoed een 500 mm L.
                            Nog een andere rond zijn andere schouder, het was een zwarte lens met rood bandje dus denk een 200 mm L ...

Ach ja, ik ben tevreden met mijn 10d .
                            Ik zie een 600 f4 (monopod), een 70-200 (achteraan), een 16-35 of 17-40 en een 24-70 (die heeft hij vast). De witte lens die onderaan bungelt is een 300 mm volgens mij

sugar
                            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ik ben gelukkig niet de enige met een 600 mm f4.0 als walkaround lens

Humphrey

Comment

Working...
                              X