Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon service?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon service?!

    Gisteren eens binnengesprongen in de winkel; die hadden al een mail gestuurd ivm de zaak. Later thuis kreeg ik telefoon dat ze antwoord hadden. Ze kunnen ook enkel de spiegel herstellen voor de vooraf afgespoken forfetaire bijdrage, maar dan vervalt de garantie op de sensor. M.a.w. als ik mijn 300D dan terugkrijg mag ik dan niet reclameren dat er krassen op m'n sensor zitten. Natuurlijk zou ik dat niet doen, want ze zaten er al op. Langs de andere kant, als er nog krassen bijgekomen zijn, heb ik geen voet om op te staan.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #17
      Re: Canon service?!

      Faan, in je eerste post vertel je dat de sensor ook is vervangen Volgens mij kunnen zij niet zomaar stellen dat je er dan geen garantie meer op hebt. Ook op reparaties heb je garantie, ook als ze ongevraagd uitgevoerd zijn !
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #18
        Re: Canon service?!

        Nee ik had de verkoopster aan de telefoon verkeerd verstaan. Ze stuurden een lijst met wat allemaal niet in orde was en de bijhorende reparatiekosten. Ik moest (gelukkig) eerst toestemming geven en heb dus kunnen zorgen dat de sensor blijft zoals ze is (met 2 krassen zichtbaar vanaf F18.0) en de spiegel wordt hersteld...
        Als ik dit vraag is het logisch dat ik daarna niet moet afkomen dat er nu plots krassen op m'n sensor zitten, al zal ik moeilijk kunnen bewijzen dat het hun schuld is als er nu plots meer dan 2 krassen zijn...
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #19
          Re: Canon service?!

          Je zou voor kunnen stellen dat zij een rapprort opmaken met de exacte beschadiging van de sensor voor reparatie. Dan kan er m.i. geen onduidelijkheid achteraf ontstaan. Kunnen zij geen foto er van maken ofzo (weet niet of dat kan hoor)

          Vind de bewering dat je achteraf niet moet zeuren als er 10 krassen op zitten (even overdreven gesteld) wel wat erg sterk. Kan echter ook wel begrijpen dat zij zich in willen dekken om achteraf geen claim te krijgen over krassen.

          Moet met een beetje overleg toch wel overéénstemming te bereiken zijn.
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #20
            Re: Canon service?!

            Dat kan ik proberen, ik zal deze middag de winkel nog eens bellen.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #21
              Re: Canon service?!

              Vandaag telefoon dat hij al binnen was, 8 minuten later stond ik in hun winkel
              Alles dik in orde, evenveel krassen als voorheen, wel wat stof, maar dat is na 2 maal behandelen met pecpad en eclipse opgelost Zaterdag laatste examen en dan weer vollop gaan fotograferen.
              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
              Focaldesign

              Comment


              • #22
                Re: Canon service?!

                Harstikke goed
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #23
                  Re: Canon service?!

                  En nu misschien dat even uit je topic weghalen, want anders lijkt dit hier een lastercampagne
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon service?!

                    Bij deze aangepast
                    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                    Focaldesign

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon service?!

                      waarom moest dat weg? laat maar staan vind ik. je bent boos geweest (en medeBD'ers vonden dat terecht). ze hadden je maar van de eerste keer op een deftige manier moeten helpen.

                      je bent boos gemaakt geweest, dus waarom wegdoen??


                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon service?!

                        vind dat Faan en ook Canon in dit geval heel correct gehandeld hebben ( Faan wilde enkel de gevraagde herstelling) en Canon de camera in orde ( een redelijk gekraste sensor)

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon service?!

                          Inderdaad Roland, ik had enkel de verkoper mis verstaan en dacht dat Canon reeds mijn sensor had hersteld...
                          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                          Focaldesign

                          Comment

                          Working...
                          X