Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Casio Z55 vs Sony DSC-T3 ?!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Casio Z55 vs Sony DSC-T3 ?!

yo allemaal, ik ben van plan om een nieuwe digicam te kopen, maar ik twijfel nog tussen 2 modelletjes nl:

ik zou het zeer leuk vinden als jullie argumenten zouden geven waarom ik hem al dan niet zou moeten kopen..
    ==> alle replys meer dan welkom

hier nog een vgl van de 2 camera's (onderaan de pagina)

mvg Louis

Re: Casio Z55 vs Sony DSC-T3 ?!

niemand een reactie?

Comment

pffff

Comment

Moeilijk om te zeggen, de sony heeft een volledig ingebouwde Zeiss zoomlens. In Zeiss heb ik wel vertrouwen, maar in dat ingebouwd systeem niet echt. Beiden hebben een groot scherm, dat ook grote hoeveelheden stroom verbruikt. Daar heeft de sony wel een voordeel denk ik, deze werkt met infolithiumbatterijen, die lang meegaan en u vrij tot zeer exact de batterijstatus weergeven. Langs de andere kant is dit weer een nadeel; deze batterijen kosten een pak geld. Sony werkt ook met de duurdere memorysticks, deze bieden exact hetzelfde als CF of SD maar kosten 3maal zoveel...
        Moeilijke keuze, want over de Casio was er niet veel te zien in het review...
        (ben eigenlijk geen voorstander van sony, moest je het niet gemerkt hebben)

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Nhk-
          niemand een reactie?

Even flink op Google zoeken en je vindt verschillende testen en reviews. Ik zou voor de Sony gaan mede gezien de kwaliteitslens.

Comment

Working...
          X