Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP 720 Upload

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HP 720 Upload

Ik heb dus toch die HP 720 (zie post 'HP720') gekocht... maar nu heb ik reeds een probleempje bij het uploaden van de foto's.
    Als ik de UBS-kabel in de camera plug en de camera opzet, herkent de PC dat er een apparaat aanhangt. Het type herkent hij ook. Als ik dan wil uploaden, zegt hij 'Initialising'. Op de camera staat iets van 'transferring images en shared...'. Er gebeurt echter niets.
    Ik kan enkel het windowke op de PC sluiten, maar de camera kan ik niet gewoon afzetten.

Aan wat kan dit liggen ? Oude PC (de mijne is van 1999)? bijna lege batterijen (bij poging 2 waren het nieuwe) ?

Kan iemand mij helpen???

Jensen

Sorry, tikfoutje : UBS moet USB zijn !

Comment

Hallo ??? Kan niemand mij helpen ??
      Ik heb ondertussen ontdekt dat ik over een USB-hub beschik, denk ik... en dat dat blijkbaar niet gaat. Weet iemand hier meer over ?

Jensen

Comment

Originally posted by Jensen
        Hallo ??? Kan niemand mij helpen ??
        Ik heb ondertussen ontdekt dat ik over een USB-hub beschik, denk ik... en dat dat blijkbaar niet gaat. Weet iemand hier meer over ?
        Jensen
        Echt helpen kan ik je niet want ik heb geen ervaring met de HP 720. Wat ik wel weet is dat mijn HP CD-writer ook niet deftig werkt als ik hem via de USB-hub aansluit, maar perfect zijn werk doet als ik hem rechtstreeks aansluit op de USB van de computer!
        Probeer eens?
        eMJeke
        website

Comment

Moet ik daarvoor de PC openvijzen ? Want vanachter heb ik
          2 USB-poortjes en die staan toch gewoon los van elkaar

Jensen
          alvast bedankt voor je hulp

Comment

Welk besturingssysteem heb je ?
            Om fatsoenlijk kunnen te werken met USB moet je minimum win98 second edition hebben.
            Als je maar 2 aansluitingen hebt achteraan op je PC, is dat normaal gezien geen hub.
            Misschien is er wel iets mis gegaan bij het installeren van de software.Met sommige apparaten moet eerst de software geinstalleerd zijn, waarbij het toestel niet in de USB poort mag steken, met andere apparaten moet dat juist wel . . . zie handleiding
            't is niet veel, maar hoop toch je iets verder geholpen te hebben.
            Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Originally posted by Jensen
              Moet ik daarvoor de PC openvijzen ? Want vanachter heb ik
              2 USB-poortjes en die staan toch gewoon los van elkaar

Jensen
              alvast bedankt voor je hulp
              Neen niets openschroeven!!!!, gewoon een van die twee USB gebruiken, dat is een rechtstreekse aansluiting, een HUB is een uitbreiding van de USB.
              Als je dit al geprobeerd hebt, dan zou ik, zoals Bingel suggereert, de software, eerst volledig verwijderen, opnieuw installeren en dan pas de kabel in de USB pluggen. Je computer zal dan de nieuwe hardware herkennen en de installatie vervolledigen.

Succes!
              eMJeke
              website

Comment

Ik weet ni zeker of ik dat zo geprobeerd heb, maar ik ga da nog eens doen. Ik heb Windows 98, wat volgens de manual volstond. Ik heb via HP Diagnostics iets gezien, wat erop leek dat ik met een USB-hub werk. Maar er is inderdaad geen hub of andere uitbreiding aan de buitenkant te merken...

Jensen

Comment

Beste Forum-helpers !!

Jullie raad heeft geholpen, dank daarvoor !

Het resultaat kan je bezichtigen op mijn site (www.ploegvantstad.be) onder foto's en wedstrijden 2002-2003. Voor de geïnteresseerden !

Nog eens bedankt hé !

Jensen

Comment

Working...
                  X