Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop casio z55

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop casio z55

Hallo

Ik was van plan een nieuwe digitale camera te kopen. Ik heb mijn oog laten vallen op de casio Z55. Het gaat hier om de 55 een verbeterde versie van de z50.

Deze kost mij 300 € met dockstation. Ook zijn snelheid en vooral de pentax lens gecombineerd met lage prijs bevallen mij.

Ben ik juist? of ga ik beter voor een ander toestel met een budget rond de 300 €??

ik bedoel wel dat ik het moet kunnen kopen in de winkel of via een Belgische site, dus gelieve geen Nederlandse prijzen en dergelijke te geven.

Dank bij voorbaat.

Re: Aankoop casio z55

Oorspronkelijk geplaatst door rabbit1986
    Hallo

Ik was van plan een nieuwe digitale camera te kopen. Ik heb mijn oog laten vallen op de casio Z55. Het gaat hier om de 55 een verbeterde versie van de z50.

Deze kost mij 300 € met dockstation. Ook zijn snelheid en vooral de pentax lens gecombineerd met lage prijs bevallen mij.

Ben ik juist? of ga ik beter voor een ander toestel met een budget rond de 300 €??

ik bedoel wel dat ik het moet kunnen kopen in de winkel of via een Belgische site, dus gelieve geen Nederlandse prijzen en dergelijke te geven.

Dank bij voorbaat.
    Sorry dat ik er zo maar bijspring, maar ik zou eveneens graag een Casio-toestel kopen, de Z750, en ik vraag me ook af waar ik er in Belgie kan aangeraken..

Groetjes,
    Patric, en eveneens dank bij voorbaat!
    http://users.telenet.be/patric/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric
      Sorry dat ik er zo maar bijspring, maar ik zou eveneens graag een Casio-toestel kopen, de Z750, en ik vraag me ook af waar ik er in Belgie kan aangeraken..

Groetjes,
      Patric, en eveneens dank bij voorbaat!
      photohall heeft dergelijke toestellen.

Als je van West-vlaanderen bent, dan hebben ze er bij molecule ook. u weet wel " vlaanderens koopcenter ". Daar zijn ze wel wat duur als ik eerlijk mag zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rabbit1986
        photohall heeft dergelijke toestellen.

Als je van West-vlaanderen bent, dan hebben ze er bij molecule ook. u weet wel " vlaanderens koopcenter ". Daar zijn ze wel wat duur als ik eerlijk mag zijn.
        Dank voor de reactie, maar heb niks gevonden op internet in die winkels... Ze kennen zelfs het merk niet. En toch weet ik hoe laat het is dankzij Casio
        http://users.telenet.be/patric/

Comment

Working...
        X