Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon, Sony of Panasonic.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon, Sony of Panasonic.

Hallo,

Ik twijfel erg tussen 3 camera's.
    Nl: Canon powershot S2 IS
    Sony cybershot DSC-H1
    Panasonic Lumix FZ5

Ik heb al op div. sites gekeken qua reviews maar die zijn er nog niet zoveel omdat het vrij nieuwe camera's zijn, maar misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met deze of met voorgangers van de merken.
    Ik heb altijd Sony gehadn en qua kleur beviel die altijd goed maar nu zag ik dat bij de nieuwe soms in de schaduw groene randen liepen.Kun je dit aanpassen qua instelling of niet.

De panasonic heeft accu en geen batterijen.Is dit beter of niet en hoe duur is een tweede accu?Hoelang gaan accu/batterijen ongeveer mee?
    En hoe zijn de binnenfoto's en foto's bij nacht??
    En heo snel zijn de toestellen qua flits opladen en qua opstarttijd.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee want ik kom er niet uit.

Thnx voor elke info.

Re: Canon, Sony of Panasonic.

Ik denk dat je meer gaat opsteken door de reviews van die toestellen te raadplegen en te vergelijken. Zo ben ik uitgekomen bij de FZ5, en ik beklaag het mij niet.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wie weet waar ik reviews kan vinden met info over de opstarttijden edvan de camera's?

Comment

An extensive index of digital camera models organized by digital camera manufacturer on the Imaging Resource.

Veel leesplezier

Comment

Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl/, hier staan verschillende reacties en beoordelingen. Ook op http://www.letsgodigital.org/nl/index.html vind je verschillende zeer uitgebreide tests in het Nederlands.

Comment

Ik heb de toestellen niet vergeleken, maar ik zou gaan voor een toestel met baterijen, een toestel die je manueel kan instellen, het toestel met de grootste lensopening vooraan, voor de rest zullen ze niet zoveel verschillen van elkaar ( buiten een paar knopkes ).
            Het aantal pixels moet bij normaal gebruik niet hoger zijn dan 3 milj pix ( dat zal ook geen probleem zijn zeker ) meer mag maar moet niet.

Koop in geen geval zo'n toesteleke met een klein lensopeningske en met 6 milj pix want daar ga je nogal een pak last hebben van ruis
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
              Ik heb de toestellen niet vergeleken, maar ik zou gaan voor een toestel met baterijen, een toestel die je manueel kan instellen, het toestel met de grootste lensopening vooraan, voor de rest zullen ze niet zoveel verschillen van elkaar ( buiten een paar knopkes ).
              Het aantal pixels moet bij normaal gebruik niet hoger zijn dan 3 milj pix ( dat zal ook geen probleem zijn zeker ) meer mag maar moet niet.

Koop in geen geval zo'n toesteleke met een klein lensopeningske en met 6 milj pix want daar ga je nogal een pak last hebben van ruis

Hoe weet ik wanneer het een toestel is met een grote lensopening?

Comment

Thnx maar op deze sites staat nog niks over de snelheid en tijden van de camera's
                Ik zal nog ff geduld moeten hebben denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metallica
                  Thnx maar op deze sites staat nog niks over de snelheid en tijden van de camera's
                  Ik zal nog ff geduld moeten hebben denk ik.
                  Toch wel, Imaging resource heeft de snelheid van elke camera erbij staan

vb van de fz5:
                  Detailed review of Panasonic Lumix DMC-FZ5, with actual sample images, and a detailed data sheet.

Van de andere twee camera's heeft hij nog geen review...
                  Last edited by ed33; 31 mei 2005, 13:43.

Comment

Working...
                  X