Hallo,
Ik twijfel erg tussen 3 camera's.
Nl: Canon powershot S2 IS
Sony cybershot DSC-H1
Panasonic Lumix FZ5
Ik heb al op div. sites gekeken qua reviews maar die zijn er nog niet zoveel omdat het vrij nieuwe camera's zijn, maar misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met deze of met voorgangers van de merken.
Ik heb altijd Sony gehadn en qua kleur beviel die altijd goed maar nu zag ik dat bij de nieuwe soms in de schaduw groene randen liepen.Kun je dit aanpassen qua instelling of niet.
De panasonic heeft accu en geen batterijen.Is dit beter of niet en hoe duur is een tweede accu?Hoelang gaan accu/batterijen ongeveer mee?
En hoe zijn de binnenfoto's en foto's bij nacht??
En heo snel zijn de toestellen qua flits opladen en qua opstarttijd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee want ik kom er niet uit.
Thnx voor elke info.
Ik twijfel erg tussen 3 camera's.
Nl: Canon powershot S2 IS
Sony cybershot DSC-H1
Panasonic Lumix FZ5
Ik heb al op div. sites gekeken qua reviews maar die zijn er nog niet zoveel omdat het vrij nieuwe camera's zijn, maar misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met deze of met voorgangers van de merken.
Ik heb altijd Sony gehadn en qua kleur beviel die altijd goed maar nu zag ik dat bij de nieuwe soms in de schaduw groene randen liepen.Kun je dit aanpassen qua instelling of niet.
De panasonic heeft accu en geen batterijen.Is dit beter of niet en hoe duur is een tweede accu?Hoelang gaan accu/batterijen ongeveer mee?
En hoe zijn de binnenfoto's en foto's bij nacht??
En heo snel zijn de toestellen qua flits opladen en qua opstarttijd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee want ik kom er niet uit.
Thnx voor elke info.
Comment