Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

    Oorspronkelijk geplaatst door Laurens

    Helaas: Neem je een foto in portrait mode, gebruikt het systeem nog altijd niet het volledige scherm als je inzoomt. Je kan nog altijd niet ver genoeg inzoomen om de scherpte echt te controleren, Geen RAW/JPEG fine of andere extra modes, geen manier om een curve gewoon op je CF-ke te copieren en de camera laadt die dan, geen mogelijkheid om achter de scene-knoppen volledig gepersonaliseerde custom-sets te steken,...

    Kortom: Ik ben niet ontevreden, maar er is nog ruimte voor verbetering. Uiteindelijk hebben we enkel wat optimalisaties gekregen, geen echt interessante nieuwe funkties.

    Niet teveel verwachten, van een camera die geen 1000 euro meer kost ..... we mogen al serieus content zijn dat we de firmware voor niets krijgen.... ze hadden er even goed geld kunnen/ mogen voor vragen.

    Als firma's al eens service verlenen, zijn er nog altijd mensen die dit niet apprecieren..... Hou er rekening mee, nikon had even goed kunnen zeggen.... wil je verbetering, koop de nieuwe d70s maar....

    Ja sorry maar 'k snap mensen niet, die nog nieuwe functies verwachten met een firmware upgrade.... we mogen echt al verdomd content zijn als er wat ongemakkelijkheden opgelost worden.
    Last edited by jdm; 23 mei 2005, 22:33.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

      nikon heeft nu eenmaal een sterke service.
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm
        Ja sorry maar 'k snap mensen niet, die nog nieuwe functies verwachten met een firmware upgrade.... we mogen echt al verdomd content zijn als er wat ongemakkelijkheden opgelost worden.
        Ik heb een aantal 10 euro programmaatjes voor mijn Palm waarbij ik van de leverancier wel degelijk gratis updates gekregen heb waarin nieuwe funkties zaten (oa eReader en BackupBuddy). Ook de vorige OS-update van Palm (en dat is eigenlijk een soort firmware) bracht nieuwe functies. Het kan dus echt: gratis updates krijgen waarin nieuwe funkties zitten. ...alleen blijkbaar niet bij camera leveranciers.

        Voor een nieuwe firmware met de eerder door mij aangehaalde extraatjes zou ik trouwens graag betalen!
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

          ik heb na veel nadenken en met de aangeboden hulp van mijn buurman de firmware geisntalleerd, en inderdaad, hetmoet op de ROOT van de kaart, eerst in de nikon map geazet en de camera vondt het niet.....

          verder nog een vraagje.....
          IK IRRITEER ME MATELOOS over de wisselen van scherpstel/autofocus veld/ als men na paar seconde van een opname weer de AF veld wil wisselen, dan moet eerst de ontspanknop half indrukken, dan pas kan de scherpstelveld gewisseld worden.
          Ik heb van iemand begrepen dat deze euvel met de nieuwe firmware opgelost zou worden, maar ik merk het helaas niet deze aanpassing....
          heeft iemand hier ook opmerkingen erover?

          Comment


          • Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

            Bij mij moet je ook steeds in "foto-mode" staan om te kunnen wisselen van scherpstelzone. Dit betekent idd dat je na een paar seconden weer je ontspanknop half moet indrukken.

            Ik vind dit echter niet zo een groot probleem, aangezien ik mijn scherpstelzone toch op de centrale zone gelockt heb. Het gaat voor mij sneller om daarmee scherp te stellen en dan te kadreren, dan eerst nog de zone te moeten kiezen.
            Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
            Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

            Comment

            Working...
            X