Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nikon D70 Firmware 2.0 Update **OUT**

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
    Juist mijne cam terug gaan halen, hellemaal hersteld, sensor gereinigd, matglas vervangen en...nieuwe firmware erop.
    Ik ben zeer tevreden en blij
    Groeten.
    Gelukzak
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

@marcelv
      Er was een pinnetje in de bajonet vatting afgebroken
      Op de werkbon noemen ze dit een 'coupling block'.
      Groeten
      KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
      http://www.photopat.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paepke
        @marcelv
        Er was een pinnetje in de bajonet vatting afgebroken
        Op de werkbon noemen ze dit een 'coupling block'.
        Groeten
        En hebben ze dat nog onder garantie hersteld of heb je iets moeten betalen?
        Nikon body's plus wat Nikkor glas.
        Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

Niks moeten betalen, volledig onder garantie.
          We wisten al dat de service van De Beukelaer goed is hé
          Groeten.
          KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
          http://www.photopat.be

Comment

'k heb 2 uur geleden toch de knoop doorgehakt. Ben een D70 gaan kopen. (geluk is met de domme, zoals we dat hier zeggen, want ik had mooi de laatste voor vandaag)

Thuis gekomen direct aan het puzzelen gegaan en de nieuwe Firmware erop gezet.

Gemakkelijker kan updaten niet zijn.
            Visit my website

Comment

En bij mij ook zonet de update gedaan.
              Gaat heel makkelijk dankzij de duidelijke instructies op het BD-forum.

Bedankt !

Comment

Met enige huivering toch de stap gezet en de update uitgevoerd en het is goed gegaan

Greetz

Bryan
                Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Bedankt voor de update tip ...
                  Geen problemen hier gehad...is prima gelukt...zo simpel als wat hé
                  Het menu is duidelijker geworden ....meer contrast....dat is toch al iets hé...

"Fotograferen zonder kleur is de kunst van het weglaten. Het is een medium dat eenvoud aanbrengt."

Comment

Heb update enkele dagen geleden ook gedaan, geen problemen en zoals reeds vernoemd heb ik de indruk ook dat de camera sneller focust...
                    Cool!

Comment

Ik krijg nu op mijn CF in de map DCIM 2 mappen 100NCD70 (de "oude" map en nu leeg) en 101NCD70 (met daarin de foto's). En ik krijg een lege map Nikon DC70 op mijn bureaublad, die weer verdwijnt als ik het kaartje afkoppel.
                      Het enige dat ik veranderende is continu tellen, ik dacht dat dit de foto's verder zou nummeren en iet steeds opnieuw beginnen?
                      | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

Hier ook zonder problemen geslaagd
                        Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                        www.D-Noizz.be
                        wim.proot@gmail.com

Comment

zonder problemen.

ik heb precies minder hunting na die update.
                          foto als spiegel of als venster?

Comment

Sinds ik de nieuwe firmware geinstalleerd heb, ontving ik al geld terug van de belastingen, won mijn vrouw bij de Lotto en lijken we eindelijk nieuwe buren te krijgen: twee nymfomane blondines die smeken om voor mijn camera uit de kleren te gaan.

Laat versie 3.0 van de firmware maar komen

Aan de camera zelf is me niet zo bijzonder veel opgevallen: nieuwe menu kleurtjes die het goed zullen doen bij de liefhebbers van de Teletubby Windows XP 'stijl', eindelijk begrijpt de camera hoe groot de bestanden zijn die ie al een jaar op mijn CF-ke wegschrijft en inderdaad een lichtjes ander focus-'piepje'.

Helaas: Neem je een foto in portrait mode, gebruikt het systeem nog altijd niet het volledige scherm als je inzoomt. Je kan nog altijd niet ver genoeg inzoomen om de scherpte echt te controleren, Geen RAW/JPEG fine of andere extra modes, geen manier om een curve gewoon op je CF-ke te copieren en de camera laadt die dan, geen mogelijkheid om achter de scene-knoppen volledig gepersonaliseerde custom-sets te steken,...

Kortom: Ik ben niet ontevreden, maar er is nog ruimte voor verbetering. Uiteindelijk hebben we enkel wat optimalisaties gekregen, geen echt interessante nieuwe funkties.
                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Helaas: Neem je een foto in portrait mode, gebruikt het systeem nog altijd niet het volledige scherm als je inzoomt
                              Volgens mij kan dit wel... Bij menu de bovenste instelling (pijltje) draai portret op off zetten. Heb hem ook in deze instelling staan en dat werkt veel lekkerder...
                              Edwin
                              Mijn Foto's

Comment

Dat is inderdaad de work-around, maar ik wil dat Nikon dit gewoon oplost. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ongeacht de orientatie van een beeld altijd het volledige LCD-display ervoor te gebruiken.
                                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                                X