Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixmania.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pixmania.be

    Pixmania spreekt van levering binnen de 48 of 72 uur. Weet er iemand of weekends en feestdagen daar ook inbegrepen zijn ? Ik vermoed van niet maar wou het toch zeker weten om zo het leveringsadres te kunnen bepalen.
    Wat doen ze als er niemand thuis is op het moment van de levering ?
    Ik stuurde reeds een mail naar pixmania maar kreeg nog geen antwoord (vermoedelijk omdat het weekend is...)
    Bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: pixmania.be

    transporteurs werken niet in weekends of feestdagen (alle, leveringen aan huis bedoel ik dan he, van de gebruikte transportdiensten)

    pixmania is e-shop, dus in weekends is het best mogelijk dat er niemand antwoord (ps: maandag ook verlof)

    niemand thuis: hangt af van de transporteur. ofwel komen ze nog eens, ofwel bij de burn, ofwel in uw bus, ofwel achter uw hek, ofwel een afhaalpunt, ofwel ...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: pixmania.be

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      niemand thuis: hangt af van de transporteur. ofwel komen ze nog eens, ofwel bij de burn, ofwel in uw bus, ofwel achter uw hek, ofwel een afhaalpunt, ofwel ...
      om nen mens maar goeie moed te geven om online te bestellen hee
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: pixmania.be



        ik koop alles online, heb enige ervaring, maar er was wel altijd iemand thuis. behalve als het met de gewone post kwam of zo, want dan gaat het naar het postkantoor...


        bij pixmania: lees gewoon de andere threads, en je weet hoe het daar zit. maar alles hangt echt af van de transportfirma/koerierdienst, en dan nog.....soms zijn er binnen de koerierdienst nog verschillen

        uiteindelijk komt het pak wel ter bestemming hoor !!!

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: pixmania.be

          levert UPS tijdens het weekend?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: pixmania.be

            niemand/geen enkele koeriersdienst, je kan dus vertrekken

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: pixmania.be

              Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
              levert UPS tijdens het weekend?
              Bij mijn weten niet,

              pakketjes vervolgen wel hun weg verder in het WE of tijdens Feestdagen, maar afleveren is alleen op werkdagen.

              En bij afwezigheid van ontvanger komen ze meestal automatisch de dag nadien terug proberen. maar men kan ook bellen voor een afspraak.

              edit ; zelfs verandering van afleveradres lukt dan nog wel (heb ik in het verleden toch al gedaan).

              Comment


              • #8
                Re: pixmania.be

                Heb slechte ervaring met pixmania. leverden me een reeds geopend pakket met dcs717 zonder batterij, lenskap, lader en geheugenkaart. Ze wilden niets van mijn klacht horen, maakten van mij de oneerlijke en daar kon na maanden gepallaver test-aankoop niets aan verhelpen...
                Goeie raad? ver van wegblijven en bij een dealer kopen, die paar extra euro's zijn het waard(btw: hun levertijd was alles behalve...ze leveren via frankrijk en da's sowieso een paar dagen extra)

                Comment


                • #9
                  Re: pixmania.be

                  Oorspronkelijk geplaatst door XP2
                  Heb slechte ervaring met pixmania. leverden me een reeds geopend pakket met dcs717 zonder batterij, lenskap, lader en geheugenkaart. Ze wilden niets van mijn klacht horen, maakten van mij de oneerlijke en daar kon na maanden gepallaver test-aankoop niets aan verhelpen...
                  Goeie raad? ver van wegblijven en bij een dealer kopen, die paar extra euro's zijn het waard(btw: hun levertijd was alles behalve...ze leveren via frankrijk en da's sowieso een paar dagen extra)
                  Alle pakketten zijn ofwel in een 2e doos ingepakt of met zwarte plastiek gewikkelt zodat niemand kan zien wat er in zit.Natturlijk is het van jou zeer dom om een open paket te aanvaarden !
                  Jij bent de klant en als ik een levering krijg alhoewel de couriers op tijdslimiet rijden spijtig,ik check eerst en teken dan pas af !
                  Ik ga niet zeggen dat ze de goedkoopste zijn maar hier bij de fotoboer betaal je gemiddeld op 1000euro -- 200euro meer ! Dan kan ik wel wat wachten

                  Comment


                  • #10
                    Re: pixmania.be

                    Oorspronkelijk geplaatst door foto-amateur
                    Pixmania spreekt van levering binnen de 48 of 72 uur. Weet er iemand of weekends en feestdagen daar ook inbegrepen zijn ? Ik vermoed van niet maar wou het toch zeker weten om zo het leveringsadres te kunnen bepalen.
                    Wat doen ze als er niemand thuis is op het moment van de levering ?
                    Ik stuurde reeds een mail naar pixmania maar kreeg nog geen antwoord (vermoedelijk omdat het weekend is...)
                    Bedankt voor de reacties.
                    ik heb 2 zaken besteld via pixmania:een dvd recorder van pioneer en mijn nikon coolpix 5200
                    binnen de 2-3 werkdagen heb ik mijn bestelling aan huis geleverd
                    beide produkten werken prima!
                    je kunt zelfs je bestelling volgen via je code van je bestelling(als ik me nog goed inbeeld)
                    Peter

                    Canon 1D mark IV

                    Comment


                    • #11
                      Re: pixmania.be

                      Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                      levert UPS tijdens het weekend?
                      Waarom zou men in het weekend werken als er in de week tijd genoeg voor is
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Re: pixmania.be

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke
                        Waarom zou men in het weekend werken als er in de week tijd genoeg voor is
                        ze leveren nogthans de zaterdag zenne, ma dan moedde wel afspraak maken

                        Comment


                        • #13
                          Re: pixmania.be

                          Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                          levert UPS tijdens het weekend?
                          UPS zijn wel straffe mannen de laatste keer had ik surr spekers besteld van bose nu die gasten verwittigen via mail dat ze die morgen leveren ik bel daar naar toe om te zeggen dat ik moet werken en er niemand is ja maar tch komen we zeggen ze alé drie dagen achter mekaar hebben ze dat zo gedaan en dan ben ik ze op een avond in Machelen op de dépo gaan afhalen maar voor ik betaalde wou ik eerst zien of er alles in zat en dat mocht niet dus zeg ik OK dan moet ik niets hebben want als dat een doos met stenen is kan ik er niks mee doen na een heftig gesprek mocht ik dan toch eens zien in de doos dat is toch niet normaal hé maar alles kopte gelukkig
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Re: pixmania.be

                            Ik koop erg veel on-line aan. Dit jaar heb ik al planten uit Japan, Singapore en Nederland laten overkomen, wat electronische spullen en wat chemische troep uit Nederland, een lens uit Duitsland, een lensadaptor uit Duitsland en ik ben zeker nog een en ander vergeten .

                            Al die leveringen zijn goed en vlekkeloos verlopen, terwijl ik zelf bijna nooit thuis ben. Ik laat alles leveren op een leveringsadres waarvan ik zeker ben dat er iemand thuis is (in mijn geval mijn ouders).
                            Als ik kan verzenden via EMS, kies ik deze optie, dan kan ik de avond na de eerste aanlevering het spul eenvoudig weg gaan ophalen in hun depot (open van 08h00-19h00 en zaterdagmorgen)

                            Het is en blijft simpel: probeer bij on-line aankopen zoveel mogelijk je visa-card te gebruiken, dan kan je evt de betaling alsnog blokkeren als er een probleem is. Als je een zaak niet vertrouwt, blijf er dan van weg of werk met escrow. En de gouden regel op internet is : "Als een prijs er te goed uitziet om waar te zijn, dan is het oplichterij"


                            sugar
                            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                            http://supermasj.zenfolio.com

                            Comment

                            Working...
                            X