Sinds kort fotografeer ik met een D-70, na jarenlang te hebben gewerkt met een Leica M7, M6, een serieuze aanpassing! Met al die toeters en bellen, geraak ik soms de kluts kwijt. Nu wou ik graag weten of er nog D-70 gebruikers zijn, die in de zoeker fijne lijntjes zien, die vertrekken ergens onderaan de zoeker en eindigen in één van de AF veldjes? In de handleiding staat dat dit kan, ik kreeg dan ook deze uitleg bij de verkoper. Als je de camera uitschakeld verdwijnen die dan ook spontaan. Ik geraak er alvast niet uit, hoe dit kan, maar ja ik ben dan ook een "bleuke" met een digi camera.
Wat betreft het gebruik van de camera, het gemak van Photoshop en de resultaten, ben ik erg opgetogen, al moet ik nog veel leren. De donkere kamer lijkt iets van in de vorige eeuw, al sleet ik daar heel erg wat uurtjes.
Bedankt voor de respons!
Wat betreft het gebruik van de camera, het gemak van Photoshop en de resultaten, ben ik erg opgetogen, al moet ik nog veel leren. De donkere kamer lijkt iets van in de vorige eeuw, al sleet ik daar heel erg wat uurtjes.
Bedankt voor de respons!
Comment