Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag professioneel oordeel over camera...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graag professioneel oordeel over camera...

Dearest

nice try

die foto's hebt gij niet gemaakt
    close-ups zijn gemaakt met macro-lens (dat ziet ge direct aan de hoeveelheid lichtinval en de kleur) en die kat is getrokken met een hoog-contrast filter, dus rest mij maar 1 ding u te zeggen

Plagiaat is illegaal !!!
    300D

Comment

Betaald dat goed, zo'n professioneel advies?

sugar, die er het vliegend ****** krijgt van het woord 'professioneel'
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
        Betaald dat goed, zo'n professioneel advies?

sugar, die er het vliegend ****** krijgt van het woord 'professioneel'
        Da moet stinken!
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlie
          Dearest

nice try

close-ups zijn gemaakt met macro-lens (dat ziet ge direct aan de hoeveelheid lichtinval en de kleur) en die kat is getrokken met een hoog-contrast filter, dus rest mij maar 1 ding u te zeggen

Plagiaat is illegaal !!!
          Uit de exif-geg's die ik even checkte blijkt het toch wel degelijk om een Aldidinges te gaan...zou niet weten waarom deze foto's plagiaat zijn laat staan de moeite doen om de exif-geg's te vervalsen...
          Flauwe reaktie overigens
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Dearest

exif-geg zeggen idd veel over de foto en geven uw post uiteraard een professionele indruk maar dergelijke gegevens zeggen eveneens niets over de foto. Het enige wat ge nodig hebt zijn 2 goed functionerende ogen. Trek ze open en oordeel. Okee de close-up van de muis en het bokaaltje, tot daaraan toe, maar de rest...
            Tenslotte werd hier ook gevraagd naar een OORDEEL en niet naar commentaar op andere posts. Hierbij heb ik mijn oordeel geveld en of Scalll daar nu rekening mee houdt of niet: thats up to him.
            Dus Haai8 shut up en keep focused. Het gaat hier over een oordeel en geen discussie. Overigens
            300D

Comment

Dearest

nice try

Plagiaat is illegaal !!!
              Dearest

Are you pulling my leg !?

Wat is hier de bedoeling van zeg ?!
              Bekijk de exif-gegevens dan als ge me niet gelooft.

Ik heb in heel m'n leven nog geen "macro-lens" van dichtbij gezien, laat staan dat ik ermee zou kunnen werken. Hoog-contrast-filter ???

Ik durf wel zeggen dat ik Photoshop redelijk onder de knie heb en dat komt omdat ik als DTP'er mijn kost verdien, maar in fotografie ben ik me pas een paar weken geleden gaan interesseren toen ik die camera gekocht heb...
              Die weken heb ik ook grotendeels dit exellente forum doorkruist en veel bijgeleerd.

PLAGIAAT !? Kunt ge dat bewijzen? Hebt ge die foto's dan ergens anders gezien soms ? Ik weet voor mezelf dat het gewoon niet KAN !

Ik sta gewoon verstomd en begrijp het eigenlijk niet...

Comment

Dearest

nice try

Plagiaat is illegaal !!!
                jaloers?
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

ge wordt echt ?

waarom?

Er werd gevraagd naar een mening? Niet akkoord = your problem
                  300D

Comment

Hey Charlie, welkom op dit forum
                    We zijn ervan overtuigd dat jij een échte aanwinst bent en kijken reikhalzend uit naar werk van jou
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Dearest

exif-geg zeggen idd veel over de foto en geven uw post uiteraard een professionele indruk maar dergelijke gegevens zeggen eveneens niets over de foto. Het enige wat ge nodig hebt zijn 2 goed functionerende ogen. Trek ze open en oordeel. Okee de close-up van de muis en het bokaaltje, tot daaraan toe, maar de rest...
                      Tenslotte werd hier ook gevraagd naar een OORDEEL en niet naar commentaar op andere posts. Hierbij heb ik mijn oordeel geveld en of Scalll daar nu rekening mee houdt of niet: thats up to him.
                      Dus Haai8 shut up en keep focused. Het gaat hier over een oordeel en geen discussie. Overigens

Ik word hier duidelijk aanzien als niet alleen een doorwinterd fotograaf die zich probeert uit te geven voor amateur, maar ook nen hacker die exif-gegevens kan manipuleren ...Fiieeuuw !!! ...

Ik zou me eigenlijk vereerd moeten voelen !

De foto's met zwarte kader errond zijn wel aangepast in PS (qua kleur vooral), behalve de kat...

Comment

ge wordt echt ?

waarom?

Er werd gevraagd naar een mening? Niet akkoord = your problem
                        Probleem is dat je scall van een strafbaar feit hebt beschuldigd. Zonder me te willen uitspreken over de kern van de zaak, weet ik wel dat ik dat niet zou *pikken*

sugar
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Default Graag professioneel oordeel over camera...
                          Hallo, nieuw bleuke op't forum hier...
                          Sinds kort eigenaar van een nieuw (compact) DC-tje en graag had ik jullie oordeel over volgende (volledig onbewerkte) foto's:

(gele foto van kat = in avondzon genomen)

Hou er rekening mee dat dit m'n eerste foto's zijn (toch met dit type camera).
                          Dus instellngen sluitertijd, iso's enz, is allemaal nog nieuw voor mij.
                          Maar ik zit met een ei...
                          Deze foto's zijn nmlk. genomen met een (volgens velen) brol-camerake van den Aldi.
                          TRAVELER SLIMLINE X5 (200 EURO: camera+batterij+lader+tasje+SD 256mb)

Verschillende discussies gehad...
                          Velen zijn v/h oordeel: "het is geen merk-camera dus =brol"
                          Anderen (waaronder professioneel fotograaf) zeggen toch dat dit een zeer degelijke camera is voor z'n geld...

Daarna ben ik op't net gaan delven naar info over deze camera en wat blijkt?
                          Dit model is nmlk identiek aan de "Konica-Minolta Dimage E50" en vele andere:
                          'BenQ DC E53'
                          'Rollei Prego dp5200'
                          'Maginon Slimline x5" e.a.

Zie review:

Bizar genoeg vind ik op de site van Minolta niets terug van deze camera, slechts aankondigingen van dit model
                          Begrijp me niet verkeerd, ik wil hier niet persé horen dat dit een goede camera is, maar als het een slecht toestel is dan had ik graag geweten waarom...

Dus graag een professioneel oordeel over deze camera (zonder vooroordelen aub), op basis van de foto's.

Bedankt op voorhand..

Pascal
                          300D

Comment

Inderdaad, en volgens mij beoordeel jij niet de camera (obv. de foto's), maar beschuldig je scalll van plagiaat!
                            Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                            Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Okee okee
                              plagiaat is een groot woord, geef ik toe
                              daarvoor excuses Scalll
                              Maar geef toe de foto's zijn deftig aan gewekt
                              300D

Comment

Ruis en CA zijn er maar in zeer beperkte mate.
                                Scherpte en detail is er, ook over de kleuren ben ik positief.
                                Voor dat geld alvast een echte aanrader met zulke foto's.

Bedankt, trouwens, om ons wat ervaring te laten opdoen met Aldi-camera's.
                                Ik had meer ruis en CA verwacht.
                                == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

Comment

Working...
                                X