Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D70 Oostende

    samen levert dat toch het dubbele gewicht op hoor, de helft was maar van de camera zelf

    search ff op topfoto of top-foto, genoeg commentaren. zoeken op ingo kan ook (eigenaar)

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #17
      Re: Nikon D70 Oostende

      Ik heb wat verder gezocht op top-foto, en ik vind allemaal lovende commentaren. Het wordt dus top-foto.

      Nu zit ik nog met de volgende vragen:
      D70 + 18-70 + SanDisk 1GB UltraII voor 973,59 EUR
      of D70 + 18-70 + 70-300G + SanDisk 1GB UltraII voor 1.203,69 EUR

      En ik lees ook veel over een Cash-back van 150 EUR. Wat is dit?
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D70 Oostende

        neem die 70-300 er maar bij, je gaat het je niet beklagen

        cashback: was korting, maar die krijg je niet meer, die periode is afgelopen... jammer

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #19
          Re: Nikon D70 Oostende

          Zou het kunnen... of lees ik verkeerd dat de D70 voor 698 € verkrijgbaar is bij www.budgetwinkel.nl met de AFS18_70 en de body alleen kost dan weer 883 €? Of mis ik iets?

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D70 Oostende

            Ik vermoed dat daar ergens iets niet juist is, iets verder naar onder staat de body alleen al €883, en met de kitlens zou alles goedkoper worden???? Nee, volgens mij zit daar ergens iets goed fout, maar niets laat je om even te bellen of te mailen, dan weet je het ineens...

            Ook de Coolpix 8700 die daar te koop staat, is bijna € 300 duurder en zonder accessoires dan bij Top-foto.

            Toch maar even goed informeren.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D70 Oostende

              Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
              Nu vroeg ik me af: hoeveel is die 70-300G eigenlijk waard, verklaart hij het prijsverschil van een goede 300 EUR? Anders zal het waarschijnlijk Konijnenberg worden.
              de 70-300 is niet een top lens, ze heeft heel veel licht nodig , en dan nog..
              ik zou eerder voor een sb-600 gaan, of het geld dat je uitspaard al sparen voor later een beter lens.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D70 Oostende

                Oorspronkelijk geplaatst door immage
                die service hangt nie echt af van de winkel waar je hem koopt maar van de importeur. bij ons is dat dus de beuckelaer.

                als jij een defect hebt aan je d70 dan stuurt action die ook gewoon op naar debeuckelaer. je kan mijn inziens dus een betere deal dioen door een d70 in holland of duitsland te kopen. debeuckelaer fikst het toch.

                als ik nog een body koop dan zal het zeker niet in belgie zijn.
                ik heb mijne d70 bij bartok in hasselt gekocht en van service heb ik nog niet veel gezien. had ik bd iets eerder leren kennen en niet zo veel schrik gehad van online te kopen dan zou ik nu ook een duitse of hollandse d70 hebben.

                en het prijsverschil is er ook he. je hebt voor de zelfde prijs er nog eens een macro lens bij.
                De aankoopprijs bij Bartok was aanvankelijk zeker niet slecht.
                Maar ik heb mijn D70 gekocht bij Bogeman in Genk...
                Waarom? Ik heb een goede vriend die er al zijn materiaal heeft gekocht
                en dat is geen klein beetje
                Die heeft dus ervaring...met die verkoper.
                Het interessante is dat Bogeman GRATIS de CCD van de camera poetst!
                Toch niet onbelangrijk omdat je daardoor zelf niet moet gaan "prutsen"
                en daardoor ook kosten spaart.

                Mijn camera heb ik ook laten nazien op backfocus ZONDER dat ik dat kon
                aantonen. Op 2 dagen had ik mijn camera terug en men had zelfs het
                spiegelhuis schoon gemaakt. Er zat wat stof in het spiegelhuis.

                De mensen van Bartok heb ik vooraf gevraagd of zij ook de CCD poetsen.
                "Daar beginnen we niet aan", was het antwoord.
                Mijn vraag was niet of dit gratis zou gedaan worden.

                Ik heb er destijds wel mijn eerste Nikon gekocht in 1988...de AF-501.
                Ze zullen het misschien niet meer weten maar bij die camera hebben ze
                wel de spiegel een paar keer zuiver gemaakt
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D70 Oostende

                  Waarom neem je geen d70 van iemand over voor een redelijke prijs? Zit vaak nog lang genoeg garantie op. En inderdaad: een refurbished kit bij Konijn + een 70-300 G lens gaat je de kop niet kosten.
                  Compact flash is goedkoper via andere leveranciers, daarbij heeft het volgens mij niet zo gek veel nut om super snel CF te gebruiken in een D70, ik stop meestal vrij gewoon geheugen in zo'n camera en dat verschil is vaak echt niet merkbaar bij normaal gebruik.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nikon D70 Oostende

                    Voor zulke grote aankopen heb ik toch liever een nieuw toestel. Het zijn waarschijnlijk voor een groot stuk tussen de oren, maar ik voel me geruster met een nieuw toestel.

                    Ik zou de D70 ook gebruiken om wielerwedstrijden te fotograferen, en dan is het wel nuttig dat ik er snel een paar foto's kan doorjagen. Ik denk dat het dan wel een verschil maakt welke CF-kaart je kiest.

                    Wat de flits betreft: ik maak de meeste foto's buiten, en alhoewel een flits daar soms ook nuttig kan zijn, denk ik dat ik misschien meer zal hebben aan een groter bereik. Is de ingebouwd flits voldoende voor occasioneel gebruik, of is het echt nodig er een externe flits op te zetten?
                    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D70 Oostende

                      Mijn verwachte aankoop ziet er nu als volgt uit:

                      top-foto.de: €1112,69
                      • Nikon D70 + 18-70mm AF-S 3.5-4.5 G DX IF-ED
                      • Sandisk Ultra II 1 GB
                      • Lowepro Mini Trekker AW

                      cornevanpieren.nl: €328
                      • Nikon 50mm f1.8(D)
                      • SB-600

                      Ik ben alleen nog niet zeker van die flits. Kan er me iemand de al dan niet noodzaak van een flits verduidelijk?
                      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D70 Oostende

                        Check out:Kamera express
                        300D

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nikon D70 Oostende

                          Ik begrijp niet helemaal wat je met de link bedoelt charlie. De D70 + 17-80 kost bij top-foto maar €869.
                          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nikon D70 Rotterdam

                            Kom eens gezellig shoppen in Rotterdam

                            d70 met 28 - 80 mm nikkor € 799,00

                            [Edit Mod Lut: Link verwijderd]

                            Ook gelezen in de FAQ:
                            Wat mag hier niet :
                            => verwijzingen naar eigen shop, reclame voor jezelf dus


                            frietje pindasaus eten bij BRAM ( ladage )

                            wordt het toch nog gezellig !!

                            chiel jacobs
                            Last edited by lut; 16 mei 2005, 12:56.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nikon D70 Oostende

                              We blijven liever hier gezellig op een terrasje in het Antwerpse of Leuvense en kopen een nieuw Nikon D70s voor rond de 800.- Euro en kopen een gebruikte set lenzen. Is goedkoper en plesanter
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nikon D70 Oostende

                                is een dure roterdammer hoor, voor minder heb ik de 18-70.....

                                ik pas

                                dan maar geen kroket uit de muur

                                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                                Comment

                                Working...
                                X