Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Power 2000

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digital Power 2000

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de batterijen van Digital Power? Ze hebben nu nieuwe modellen op de markt van 2000 mAh !

Heb nog een ander vraagje:
    Wat is nu het beste? Ofwel een battery-pack van 3,6 V - 4,1 Wh (1140 mAh), ofwel 2 AA batterijen van elk 1,2 V - 2000 mAh (wat dus 4.8 Wh maakt) ? Heb zelf een elektronica achtergrond maar twijfel in dit geval toch... Het battery-pack vertrekt met een hogere spanning en ik denk dat hierdoor het battery-pack langer zal meegaan dan de twee AA's wanneer je veel foto's met flits gaat nemen...
    Het gaat hier over het NP-FS11 pack voor de Sony P50.

Groetjes,
    Johan

Hoi, heb ze net gekocht voor de fuji s602 en ik moet lelijk tekeergaan om ze op één dag leeg te krijgen...
    Laadtijd: 1 uur
    Dus zeker een aanrader..

50 euro bij hoogmartens in Houthalen... (geen reklame, ben gewoon content van de service...)

Comment

Hou zeker de laadtijd in het oog. Ik heb zo een GP Powerbank met 4 AA batterijen, en de laadtijd kan tot 18 uur oplopen. Probleem hierbij is dat 's nachts laden dus niet voldoende is. Uiteraard is een laadtijd van 1 uur zeer snel en vaak handig, maar persoonlijk denk ik dat je zeker je batterijen overnacht moet kunnen opladen.

Jörg
      Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

Comment

Originally posted by klok
        Hoi, heb ze net gekocht voor de fuji s602 en ik moet lelijk tekeergaan om ze op één dag leeg te krijgen...
        Laadtijd: 1 uur
        Dus zeker een aanrader..

50 euro bij hoogmartens in Houthalen... (geen reklame, ben gewoon content van de service...)
        Lijkt me zeer forse prijs Hama NiMH 2000 mAh 4 stuks voor Euro 17,50. Hoeveel wil je er?
        Groetjes
        John

Comment

Iemand die zich waagt aan een theorie:

Battery pack van 4.1 Wh / 3,6V (1140 mAh) VS 2x 1,2 V / 2000 mAh ( 4.8 Wh)

Als je 4.1 Wh wilt bekomen met 2 x AA's heb je +/- 1700 mAh batterijen nodig... Vraag is of de 3,6 V van het pack voordelen biedt?

Groetjes,
          Johan

Comment

Working...
          X