Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

    Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
    En wanneer zou die firmware beschikbaar zijn op Nikon.be ?

    Release schedule: Nikon Corporation will release the D70 firmware updater worldwide in mid-May 2005.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #17
      Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
      En chapeau voor Nikon dat ze met de nieuwe firmware de D70 gebruikers zullen laten meegenieten van één en andere nieuwigheid. Dit getuigt toch van verantwoordelijkheid tov de trouwe D70 klanten, niet?

      Groetjes,
      Pol.
      Yep dat is een heel goed initiatief. Hopelijk volgen meer merken met zo een initiatieven.

      Wel opletten wat ze juist in die firmware upgraden want wie weet encrypten ze dan ook de NEF files en dat is nu iets dat je niet wilt denk ik.

      Comment


      • #18
        Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

        We zullen rustig blijven en nog eventjes de kat uit de boom kijken. Er zal hierover nog genoeg heen en weer gepraat worden. Een hardware upgrade naar een vervanger voor de D100 zie ik trouwens meer zitten.

        Groetjes,
        Pol
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #19
          Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
          We zullen rustig blijven en nog eventjes de kat uit de boom kijken. Er zal hierover nog genoeg heen en weer gepraat worden. Een hardware upgrade naar een vervanger voor de D100 zie ik trouwens meer zitten.

          Groetjes,
          Pol
          Bah nog even wachten een vervanger voor de D100 zal er dit jaar toch ook nog wel bijzitten. Maar zo te zien zal het eerder voor eind dit jaar zijn. Maar je D100 kan zolang nog zeker perfect mee.

          Oeps zie juist dat je een D70 gebruikt. Wel deze kan ook zeker nog mee tot eind dit jaar

          Comment


          • #20
            Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

            Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
            Bah nog even wachten een vervanger voor de D100 zal er dit jaar toch ook nog wel bijzitten. Maar zo te zien zal het eerder voor eind dit jaar zijn. Maar je D100 kan zolang nog zeker perfect mee.

            Oeps zie juist dat je een D70 gebruikt. Wel deze kan ook zeker nog mee tot eind dit jaar
            Inderdaad D70 bedoelde je !
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

              Wel als ik dat alles bekijk... dit is erg knap. Door het verbeteren van de D70 moet die D70s een erg homogeen geheel zijn en de idee van een update voor de D70 is een prachtige marketingzet. Hier kan Canon een poepje aan ruiken...

              De D50 te duur? 650 EUR voor het toestel is volgens mij een erg competitieve prijs...

              Ik kan me niet van het idee ontdoen dat Nikon zijn markpositie met deze releases verbeterd.

              sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #22
                Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                Heb al spijt da'k nen canon 20D heb gekocht, goed toestel daar ni van, maar min vader heeft een reeks uitstekende nikon objectieven, en nu moet ik het stellen met de canon kitlens
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #23
                  Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                  Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                  Wel als ik dat alles bekijk... dit is erg knap. Door het verbeteren van de D70 moet die D70s een erg homogeen geheel zijn en de idee van een update voor de D70 is een prachtige marketingzet. Hier kan Canon een poepje aan ruiken...

                  De D50 te duur? 650 EUR voor het toestel is volgens mij een erg competitieve prijs...

                  Ik kan me niet van het idee ontdoen dat Nikon zijn markpositie met deze releases verbeterd.

                  sugar
                  Ik weet het niet.

                  Die D50 is marketinggewijs een goeie zet want goedkoop zijn is sowieso altijd goed voor de verkoop als je een gereputeerd merk hebt.

                  Maar anderzijds denk ik dat 8MP marketingwijs gezien een stuk beter is dan 6MP. En het gemiddeld type van kopers die kunnen kiezen in deze klasse zal vrees ik sneller voor 8 dan voor 6 gaan. Dus marketingwijs gezien D70s tov 350D gaat 350D winnen denk ik want meer MP en compacter. En met kitlens nog goedkoper ook. Ik denk dat de 350D de gemakkelijkere verkoop is.

                  Maar het aanbod wordt groter voor nikon dus ze kunnen er wel enkel op vooruitgaan denk ik.

                  Comment


                  • #24
                    Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                    Toch jammer dat veel mensen altijd maar voor die MP'els gaan, alsof de huis tuin en keuken fotograaf die ooit gaat gebruiken! Maar als ge ze nodig zou hebben dan toch beter op een dslr dan op een compact...
                    Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

                    Comment


                    • #25
                      Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                      Oorspronkelijk geplaatst door bjornvg
                      Toch jammer dat veel mensen altijd maar voor die MP'els gaan, alsof de huis tuin en keuken fotograaf die ooit gaat gebruiken! Maar als ge ze nodig zou hebben dan toch beter op een dslr dan op een compact...
                      Het wordt zelfs nog erger. Ondertussen hebben ze een GSM voorgesteld met een 7MP sensor... Ook daar zullen mensen intrappen en denken dat die beter is dan een D70, D100, 1D, 10D, etc. want die hebben minder MP...
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                        Misschien een domme vraag hoor. Maar wat houd dat firmware precies in? Ik heb zelf een D70.
                        I create, therefore I exist

                        D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

                        Comment


                        • #27
                          Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                          Oorspronkelijk geplaatst door ShinLi
                          Misschien een domme vraag hoor. Maar wat houd dat firmware precies in? Ik heb zelf een D70.
                          Lees even de link door die in de originele post gegeven wordt...
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

                          Comment

                          Working...
                          X