Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

    D50 Preview


    D70s


    Nikon D70 firmware adds D70s features


    Two new Nikon AF-S DX lenses


    ------------------------------------------------------------------
    Last edited by Knicky; 20 april 2005, 11:54.

  • #2
    Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

    Eindelijk zijn ze er... maar het verschil van de D70s met de oudere D70 valt me eigenlijk tegen. Het aangekondigde prijsverschil valt dan weer mee.

    De D50 vind ik dan weer te duur aangezien het hier toch om een klein broertje gaat van de D70(s) maar de specificaties zijn meer dan behoorlijk...

    Weet iemand waar en wanneer dit alles leverbaar is?

    Comment


    • #3
      Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

      Belangrijkste verschil tov D70 & D50 dat ik zie is de mogelijkheid tot het gebruik van een draad ontspanner bij de D70s

      en bij de D50 geen wireless flash sturing.

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
        Belangrijkste verschil tov D70 & D50 dat ik zie is de mogelijkheid tot het gebruik van een draad ontspanner bij de D70s

        en bij de D50 geen wireless flash sturing.

        Jo.
        Maar de D50 heeft dan weer wel een "child"-stand
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

          Komen daar automatisch snoepkes uit of zo?

          Comment


          • #6
            Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

            Oorspronkelijk geplaatst door Choclat-Moose
            Komen daar automatisch snoepkes uit of zo?
            Yep, dat is gemakkelijker om de kinderen stil te laten staan om een foto te nemen... Anders heb je weer een snellere AF nodig en een snellere lens, en dat wordt dan toch maar duurder... Ik vraag me alleen af wat die navullingen voor die snoepautomaat moeten kosten Dat zal wel weer iets zijn waar ze hun centen goed mee gaan verdienen
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

              Geen DOF preview en maar 1 EV steps zijn voor mij de belangrijkste reden om niet voor de D50 te gaan.
              Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

              Comment


              • #8
                Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

                dof preview heb ik nog niet echt gebruikt

                De 1EV steps is voor de manuele iso instelling. (dus 200,400,800,1600 en niet met alle tussen waardes zoals de d70), niet de EV compensatie bij de belichtings instellingen. die is wel met 1/3 of 1/2 stops regelbaar.

                Jo.

                Oorspronkelijk geplaatst door satpet
                Geen DOF preview en maar 1 EV steps zijn voor mij de belangrijkste reden om niet voor de D50 te gaan.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

                  wint de 350D nog altijd van de D50 deze keer dan volgens jullie?
                  Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

                  Comment


                  • #10
                    Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lensen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Typhon-
                    wint de 350D nog altijd van de D50 deze keer dan volgens jullie?
                    Dat hangt van jou af he als je bijv al een arsenaal nikon lenzen hebt wint de D50 sowieso. Alleen jij kan uitmaken wat voor jou van beland is en wat niet.

                    Maar als je het mij vraagt wint de 350D van alle bovenstaande.

                    Comment


                    • #11
                      Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                      wat is de prijs voor de D50?
                      Nikon D90

                      Comment


                      • #12
                        Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                        euh bij top-foto kost ie 649€ voor de body en 799€ met de kitlens 18-55...

                        Comment


                        • #13
                          Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                          Nieuwe firmware D70:
                          Improved auto focus performance especially in motion tracking

                          ben es curieus
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                            En chapeau voor Nikon dat ze met de nieuwe firmware de D70 gebruikers zullen laten meegenieten van één en andere nieuwigheid. Dit getuigt toch van verantwoordelijkheid tov de trouwe D70 klanten, niet?

                            Groetjes,
                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #15
                              Re: D70s D50 D70 firmware en twee Nikon AF-S DX lenzen

                              En wanneer zou die firmware beschikbaar zijn op Nikon.be ?
                              Canikon 40D - D200, D300

                              Comment

                              Working...
                              X