Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D2H...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D2H...

    Ik heb een Canon momenteel, maar ik wil het wat professioneler gaan zoeken en hier heeft canon geen betaalbaar (als student) alternatief. De D2H is wel nog vrij betaalbaar maar ik ken dat toestel niet echt. Ik vind bijvoorbeeld niet veel over cropfactor etc.
    Eiglijk ben ik eerder op zoek naar een Full Frame of een 1.3
    Heeft dit toestel dit?

  • #2
    Re: Nikon D2H...

    Al aan eens 1D gedacht?...

    Deze zijn nu echt betaalbaar geworden op de markt, de snelste dig-cam ter wereld, 49 afstel-scherpte punten, 1.3 factor, vlijmscherpe beelden 4.1 pix.

    Heb er overlaatst zelf eentje aangeschaft en heb er geen moment spijt van gehad.

    Een beetje uitkijken + zoeke en uw tijd wat nemen, je kan hem nu vinden voor een 1500Euro. missh, zelf wat minder.

    Op mijn toestel waren 45 foto's ermee getrokken, was nieuw dus, prima zaakl aan gedaan, wel wat geluk hebben en had deze tip van een bevriend BD'r door gekregen, ben hem eeuwig dankbaar

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D2H...

      Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
      Heeft dit toestel dit?
      Nee, is 1,5.
      Ik zou ook een 1D aanraden.
      Bovendien gebruikt de 1D dezelfde CCD techniek als de Nikon D70.
      Dit is veel beter dan wat er nu nieuw op de markt komt.

      Jan.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D2H...

        nuja, ik heb lang gezocht naar een 1D, maar ik vind er nerges een, ik het toestel ook pas kopen over enkele maanden, mss vind ik er dan wel eentje

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D2H...

          ps; ik vind deze nogal goedkoop geprijst bij konijnenberg:
          Nikon D2H (Engels) €2075.00

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D2H...

            Ik zou zeker voor een tweedehandse 1D gaan kwalitatief is Canon de koploper en de D2H is zeker topper bij Nikon. Een beroeps waarmee ik zeer goed bevriend ben heeft het toestel 1 week in zijn bezit gehad ?????

            my2cents

            MVG, Jeff
            Last edited by Digipics357; 4 april 2005, 11:57.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D2H...

              Maarten , bij foto konijnenberg staat een tweedehands 1d te koop voor 1750€
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D2H...

                2e hands kun je hier ook vinden http://www.fotoapparatuur.be/Aangebodenlist.asp
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D2H...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                  Ik zou zeker voor een tweedehandse 1D gaan kwalitatief is Canon de koploper en de D2H is zeker topper bij Nikon. Een beroeps waarmee ik zeer goed bevriend ben heeft het toestel 1 week in zijn bezit gehad ?????

                  my2cents

                  MVG, Jeff

                  Kan je me dan ook de reden geven
                  Last edited by rikketik; 6 april 2005, 18:02.

                  Comment

                  Working...
                  X