Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 UPDATE !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70 UPDATE !!!!

    Via ZDNET heb ik vernomen dat de D70 een update krijgt.
    Weet toevallig iemand of deze update ook uit te voeren is op bestaande D70.

    volgens ZDNET verbetering D70
    De verbeteringen aan de D70s lijken vooral onder de motorkap te zitten in de vorm van een snellere autofocus en een verbeterd moiréfilter
    Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
    Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

  • #2
    Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

    went fishing lately?
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

      Mijn D70 was vorige week bij De Beukelaer voor herstelling. Er was een storing met de flits (zowel ingebouwd als extern).

      Ze hebben zowel de flitscover als de flitsprint vervangen, gereinigd en ook stond op de herstellingsnota... Upgrade firmware.

      Alles onder garantie.
      Last edited by MDF; 2 april 2005, 07:02.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

        ...en kan je ons vertellen welke versie van firmware je nu hebt - te zien in het set-up menu (2 getalletjes A en B)?
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Aiki
          Via ZDNET heb ik vernomen dat de D70 een update krijgt.
          Weet toevallig iemand of deze update ook uit te voeren is op bestaande D70.

          volgens ZDNET verbetering D70
          Deze quote uit ZDNET heeft betrekking op de D70s, niet op enige firmware upgrade van de D70!...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

            ...en kan je ons vertellen welke versie van firmware je nu hebt - te zien in het set-up menu (2 getalletjes A en B)?
            A: 1.01
            B: 1.03

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

              Dan ben je 'bij'


              Mil
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

                Dan ben je 'bij'
                Ik neem aan dat mijn "update" heel gewoon was.

                Dan toch meteen een vraagje. Mijn toestel heb ik vorig jaar in juli gekocht. Heb nooit updates geïnstalleerd. Ik zou ook niet weten waar ik deze updates zou moeten halen. Ben ook nooit door Nikon verwittigd dat er updates zouden zijn.
                En zo ja, kan je deze via het web installeren of zo, of moet het toestel daarvoor binnen ?

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

                  Dit kan via internet: via www.europe-nikon.com en dan naar technische ondersteuning gaan. Daar moet je een bestand dowloaden dat je dan op je CF moet zetten en op je camera kan je updaten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

                    Dit kan via internet: via www.europe-nikon.com en dan naar technische ondersteuning gaan. Daar moet je een bestand dowloaden dat je dan op je CF moet zetten en op je camera kan je updaten
                    klopt, maar het download centrum van europe.nikon ligt al meer dan 2 weken plat....
                    Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                    Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

                      ik heb mij na aankoop van de camera heel fier bij Nikon geregistreerd.
                      Met naam, adres, e-mail enz... Alles OK maar niets meer van Nikon gehoord.

                      Eigenlijk zou je dan toch mogen verwachten dat Nikon zijn "geregistreerde klanten" zelf een mailtje stuurt als er updates beschikbaar zijn. Want wat is het nut of voordeel anders van deze registratie ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D70 UPDATE !!!!

                        NIKON DOWNLOAD CENTRUM TERUG ONLINE
                        Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                        Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

                        Comment

                        Working...
                        X