Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D body

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 300D body

Heb vorige vrijdag de kans mislopen om een 300D body te kopen voor 599€ (splinternieuw belgisch model bij lokale fotoboer, waren laatste stukt bij canon belgie) en zoek nu wanhopig om toch nog iets te vinden. 300D body voor deftige prijs. Please help me ?

Staat nu ook in makro voor 799 met lens maar is toch nog 200€boven geplande budget. Zouden jullie kopen in de makro?

Re: Canon 300D body

Oorspronkelijk geplaatst door dorry
    Heb vorige vrijdag de kans mislopen om een 300D body te kopen voor 599€ (splinternieuw belgisch model bij lokale fotoboer, waren laatste stukt bij canon belgie) en zoek nu wanhopig om toch nog iets te vinden. 300D body voor deftige prijs. Please help me ?

Staat nu ook in makro voor 799 met lens maar is toch nog 200€boven geplande budget. Zouden jullie kopen in de makro?
    Ik zou eer op internet ergens kopen , bv. Foto konijnenberg of Top-foto

deze zaken genieten het vertrouwen van veel van de leden van dit forum , en ze zijn goedkoper dan de makro .
    http://www.dullaert.net

Comment

Sinds 1998 de marktplaats voor aankoop en verkoop van tweedehands fotoapparatuur en toebehoren.

hier misschien??

Comment

Het gaat hier blijkbaar om koopadvies. Daarom hoort dit topic niet thuis in "Gezocht" en verplaats ik het naar "Camera's"
        Moderator

Edit: er bleek al een identiek topic door Dorrie gepost in "camera's". Dit werd verwijderd omdat crossposten niet toegelaten is en hier nog geen reacties op waren.
        Last edited by pcwiet; 22 maart 2005, 20:13.

Comment

sorry even niet opgelet

Comment

Working...
          X