Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 350D

    Ik heb net even een 350D van dichtbij gaan bekijken.
    WAT EEN KLEIN DING IS DAT ZEG
    Hoe kan iemand dat nog vasthouden met een lens erop die , laat ons zeggen, 500 a 600 gram weegt ?
    Het lijkt wel een miniatuur camera...

    Met batt pack zal het misschien nog te doen zijn.

    Over de kwaliteit zeg ik niets....die zal wel goed zijn....kon hem jammer genoeg niet testen want (ik citeer) ' de batterijen zijn niet opgeladen' .....WTF

    Die MediaMarkt toch hé.....nieuwste cam van Canon, in de vitrine en.....batterij niet opgeladen
    Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

  • #2
    Re: 350D

    Ik snap het eigenlijk ook niet waarom ze zo klein willen gaan. Die productie zal toch duurder zijn (vermoed ik, alles wordt toch kleiner) en de gemiddelde Dslr gebruiker zal toch ook al een paar lenzen en flits erbij willen, dus voor het gewicht moet ge het al niet doen.

    Comment


    • #3
      Re: 350D

      Weet je de prijs nog van Media Markt?
      Alvast bedankt!
      Sandra

      Comment


      • #4
        Re: 350D

        Oeps....sorry.....zelfs niet naar gekeken

        Het ging me niet om de prijs maar enkel om de omvang van de body....
        Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

        Comment


        • #5
          Re: 350D

          Ik heb er toch echt geen probleem mee. Klein is toch niet per sé slecht...

          Comment


          • #6
            Re: 350D

            Klein hoeft niet zo slecht te zijn. Op vakantie is het wel lekker om een klein toestel met deze capaciteiten te hebben

            Maar als je een lens van 2 kilo (Bigma) hebt, wordt het wel vervelend lijkt me
            Groeten,

            Albert Jan

            Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

            Comment


            • #7
              Re: 350D

              Oorspronkelijk geplaatst door ajh
              Klein hoeft niet zo slecht te zijn. Op vakantie is het wel lekker om een klein toestel met deze capaciteiten te hebben

              Maar als je een lens van 2 kilo (Bigma) hebt, wordt het wel vervelend lijkt me
              Daarom zullen er in de toekomst ook nog wel EF-S lenzen bijkomen die beter passen bij de afmetingen van de kleinere toestellen, en die ook lichter zijn.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: 350D

                Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                Ik heb er toch echt geen probleem mee. Klein is toch niet per sé slecht...
                Neen , slecht zeker niet !
                Maar ik vond het verschil ts de 10D en de 20D al voelbaar. (20D is iets kleiner)
                Zelfs de 20D mag naar mijn mening een batt pack hebben om goed in de hand te liggen......
                't is maar smaak hé en gelukkig verschillen de smaken maar slecht zal die cam zeker niet zijn. Ik ben er zelfs bijna zeker van dat die dezelfde foto kwaliteit zal geven dan de 20D, en daar is het hem toch meestal om te doen hé
                Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

                Comment


                • #9
                  Re: 350D

                  Dat is de standaard evolutie van die modelreeks... Die wordt hoe langer hoe meer naar de "modale" huis-, tuin- en keukenfotograaf gemikt... En dat is een evolutie die Canon bepaalt en niet wij...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: 350D

                    Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                    Dat is de standaard evolutie van die modelreeks... Die wordt hoe langer hoe meer naar de "modale" huis-, tuin- en keukenfotograaf gemikt... En dat is een evolutie die Canon bepaalt en niet wij...
                    Dit klopt maar het is de consument die hiermee akkoord gaat door a) er massaal in te lopen en/ of b) dit massaal links te laten liggen...
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                    Comment


                    • #11
                      Re: 350D

                      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                      Dit klopt maar het is de consument die hiermee akkoord gaat door a) er massaal in te lopen en/ of b) dit massaal links te laten liggen...
                      Juist, en je zult zien dat ze er massaal inlopen... net als bij de 300D (en de D70 trouwens net zo goed)... Je moet Canon echt niet leren hoe ze de marketing op moeten zetten...
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: 350D

                        Je kunt het natuurlijk ook omdraaien en zeggen dat Canon voorziet in een behoefte van heel veel consumenten Blijkbaar is er een markt voor een kleine DSLR.

                        Op zich vind ik dat prima zolang ze de markt voor zeg de 20D (en ++) maar niet vergeten. Meer geld dat binnen stroomt, betekent meer geld voor research.
                        Zonder een echte winstmaker zijn er geen innovaties in het tempo waarin canon nu innoveert.

                        Voor zover ik het nu kan overzien is de 350D een capabel toestelletje. Waarschijnlijk capabeler dan de meeste fotografen die hem kopen
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment


                        • #13
                          Re: 350D

                          Oorspronkelijk geplaatst door ajh
                          Voor zover ik het nu kan overzien is de 350D een capabel toestelletje. Waarschijnlijk capabeler dan de meeste fotografen die hem kopen
                          Dat kan ik enkel beamen... Spijtig genoeg is de 20D ook al kleiner dan de 10D, dus dat gaat voor mij ook niet de goede kant uit (mijn handen passen niet echt rond een kleinere cam... )
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: 350D

                            Ik hou van flinke body's, en kijk daarbij zeker niet op een paar 100 grammekes méér, als je het gevoel van een 1D gewoon bent, wil je niet terug naar dit klein grut.
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: 350D

                              Een grote stevige body is leuk, dat kan ik wel beamen.
                              Maar klein is ook vaak leuk, als je in een museum bent, in stad, of als je een bergwandeling maakt, akkoord vaak zit het in je rugzak maar toch als het iets kleiner is blijft er meer plaats over, het weegt minder door in je rugzak.
                              Met vb. een 1D en bigma of 100-400 stap je toch geen clouseau concert binnen; dit lukt je wel met vb. een compacter toestel en kleinere lens veronderstel ik.

                              Je kan dit natuurlijk allemaal weerleggen en de consument bepaalt natuurlijk.
                              Zelf zit ik ook in tweestrijd, ik weet ook niet goed waarvoor ik moet gaan.

                              Ik hem momenteel de D60 verkocht en kijk uit naar de 350D en 20D. (of 10D???)
                              Ik zal één van deze body's combineren met mijn huidige lenzen.
                              Canon ef 24-85 f3,5-4,5 usm
                              Canon ef 70-200L f4 usm

                              ofwel de 20D en geen lenzen bijkopen ofwel een 350D (en mss een groothoek bijkopen.)

                              Ik weet echt nog niet wat gedaan. Als er suggesties zijn, ze zijn altijd welkom.
                              Last edited by Naciremus; 17 maart 2005, 10:43.
                              een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

                              Comment

                              Working...
                              X