Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

    Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
    Rudi ,

    Hier moet ik toch even repliceren hoor .
    Was jij het niet die op een gegeven moment aankondigde dat een 10D maar rommel was dat, de 1D de camera was takataktak en dat je alles had , mijn verbazing was dan ook wel groot als je een tijd later geen 1D meer had maar terug een 10D , met ondertussen nog een tussenstapke naar een pro 1 dacht ik .
    Dus objectiviteit ????
    Je zal wel ervaring hebben in toestellen en lenzen dat hoor hoor je mij niet zeggen , maar de vraag is ervaring genoeg dat je het deftig en objectief getest hebt das iets anders denk ik .
    Wat ik wel niet meer hoor zijn de reacties van uit een minolta moet ge niks meer doen komt er zo goed uit , ik hoor ondertussen toch ook van verscherping daar en dat zo.
    kijk vroeger werkte ze in een donkere kamer en manipuleerde ze een foto nu doen ze dat nog ..... doe je dit niet kan je even goed een point en shoot kopen .


    Enkel Tubbske zijn gedacht he
    Soms wel, soms niet (usm dus). Iig veel minder als op de CMOS toestellen van Canon. (waarmee ik ze niet afbreek hee).

    Ik was ook een fervente Canon aanhanger, maar ik VOEL me beter bij de Minolta, en dat zie je ook aan de resultaten (vind ik zelf). En daar hoef ik geen 100 foto's voor te posten, als de opdrachtgever/vragende partij tevreden is, en ikzelf ook, dan is voor mij de kous af. Het feit dat ik men "werk" dan heb gedaan met een toestel waar ik met plezier mee shoot, is dan voor mij ook heel belangrijk.

    Ik heb van in het begin met de 20D een slecht gevoel gehad, dat er jammer genoeg niet meer is uitgegaan, en dat is ook de reden dat ik hem heb verkocht. Van de 10D, D30 of 1D was ik wel tevreden, als het een troost mag zijn.

    Comment


    • #77
      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

      Weet je wat, jullie kunnen allemaal de pot op, ik heb een paar keer gepost, maar dan is het weer dit en weer dat. of autootjes kan iedereen, enzovoort.
      Beginnen te zeveren over mijn camera "verloop" en allerlei niets ter zaken doende dingen erbij halen..
      Hou jullie nou maar allemaal mooi voor ogen dat de canon de beste, ruisvrijste, snelste camera is, en dan zijn jullie gelukkig. maar niet objectief.
      Eigenlijk ben ik het beu om argumenten, beeldjes en andere zaken te vergelijken, jullie weten het toch altijd beter.
      ach, het ga jullie goed, n er is een spreekwoord voor : in het land der blinden is eenoog koning.
      bye bye
      Rudy

      Comment


      • #78
        Konika Minolta stoot niemand van het voetstuk.

        Goed dan zijn we het er allemaal over eens dat de specificaties van de huidige digitale reflexen zeer dicht elkaar liggen en dat de keuze van het merk en model een kwestie van persoonlijk voorkeur en financiën is. Niets meer en niets minder. Wat telt is het resultaat, afhankelijk van iemands smaak.

        Ik daag iedereen uit om aan de hand van foto's het merk van de camera te raden waarmee de foto's zijn gemaakt. Als het bij een enkele foto wel lukt, noem ik dat geluk hebben.

        Comment


        • #79
          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

          Rudyke... De clou van het verhaal is dat het mij compleet worst zal zijn of Canon, dan wel Nikon, dan wel Minolta de "beste" of "meest ruisvrije" of ... camera is. Het kan me gewoon geen ballen schelen vriend. Belangrijkste is wat ge uit dat machien haalt en of ge daar tevreden over zijt (en of uw opdrachtgever daar blij mee is in voorkomend geval). Het enige wat ge kunt doen is mensen uitnodigen om eens zo'n toestel in hun pollen te pakken voor ze hun zoveelste schijf van 1000 € spenderen aan hun digitale machientjes. Bij deze dus...

          Maar al het gezeik over beter dit of beter dat... sorry, maar dat is gewoon kinderachtig en heeft met de essentie van de zaak nulkommanul te maken. Nogmaals, er is meer (véél meer) nodig om me met dat soort argumenten te overtuigen.

          Ik zal u trouwens nog eens iets anders toevertrouwen... en misschien meteen ook een enkeling pijnlijk tegen de schenen schoppen (ik zet enkel schoentjes klaar, wie ze wil passen doet dat maar op eigen risico). Maar... als ik sommige amateurs (i.e. mensen die hun brood niet moeten verdienen met fotografie) nogal pompeus zie rondhossen met hun "L"-glas -liefst wit, want dat valt lekker op- en dan zie wat ze er soms "maar" van bakken in het veld... Dàn maak ik inderdaad wel eens de bedenking dat ze iets te compenseren hebben. Kijk maar neer op mijn D30'je of m'n 10D'tje... doe maar. Maar het is aan de meet (of beter: in een kaderke aan de muur) dat de prijzen worden uitgedeeld hoor.
          Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

          Comment


          • #80
            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

            Oorspronkelijk geplaatst door peterke
            Ik zal u trouwens nog eens iets anders toevertrouwen... en misschien meteen ook een enkeling pijnlijk tegen de schenen schoppen (ik zet enkel schoentjes klaar, wie ze wil passen doet dat maar op eigen risico). Maar... als ik sommige amateurs (i.e. mensen die hun brood niet moeten verdienen met fotografie) nogal pompeus zie rondhossen met hun "L"-glas -liefst wit, want dat valt lekker op- en dan zie wat ze er soms "maar" van bakken in het veld... Dàn maak ik inderdaad wel eens de bedenking dat ze iets te compenseren hebben. Kijk maar neer op mijn D30'je of m'n 10D'tje... doe maar. Maar het is aan de meet (of beter: in een kaderke aan de muur) dat de prijzen worden uitgedeeld hoor.
            Juist wat ik wou zeggen .....

            Comment


            • #81
              Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

              Oorspronkelijk geplaatst door peterke
              Ik zal u trouwens nog eens iets anders toevertrouwen... en misschien meteen ook een enkeling pijnlijk tegen de schenen schoppen (ik zet enkel schoentjes klaar, wie ze wil passen doet dat maar op eigen risico). Maar... als ik sommige amateurs (i.e. mensen die hun brood niet moeten verdienen met fotografie) nogal pompeus zie rondhossen met hun "L"-glas -liefst wit, want dat valt lekker op- en dan zie wat ze er soms "maar" van bakken in het veld... Dàn maak ik inderdaad wel eens de bedenking dat ze iets te compenseren hebben. Kijk maar neer op mijn D30'je of m'n 10D'tje... doe maar. Maar het is aan de meet (of beter: in een kaderke aan de muur) dat de prijzen worden uitgedeeld hoor.
              Daar geef ik je groot gelijk in, het is niet omdat je met een pro uitrusting rondloopt, dat je betere beelden maakt.
              En ook ik heb me laten vangen aan de "hype", uit mijn 1d + witte toeters tijd. Het is inderdaad waanzin om met een uitrusting van een 1dmkII met super glas rond te lopen, om eens af en toe een paar pics te maken van een of ander model, maar ja... nota bene die mensen rekenen me nu af dat ik met een pro1 rondfgelopen heb.
              Daarom ben ik ook nu zo happy met deze camera, de resultaten voor een body met een paar lekker betaalbare lenzen zijn gewoon goed. Als je de som vn men fotozakje nu maakt, is dat een fraktie van vroeger, voor een veelvoud aan plezier.
              En, wil jij de 7d eens proberen, altijd welkom natuurlijk..

              Comment


              • #82
                Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                En ook ik heb me laten vangen aan de "hype", uit mijn 1d + witte toeters tijd. Het is inderdaad waanzin om met een uitrusting van een 1dmkII met super glas rond te lopen, om eens af en toe een paar pics te maken van een of ander model, maar ja... nota bene die mensen rekenen me nu af dat ik met een pro1 rondfgelopen heb.
                En, wil jij de 7d eens proberen, altijd welkom natuurlijk..
                Rudy , sorry hoor man maar als je het hier op mij bedoelt ben je meer dan verkeerd .
                Het is niet mijn bedoeling om op een forum in zulke polemieken te gaan maar toch even citeren , het is toch niet de eerste maal dat ik u hoor vertellen dat het een of het ander veel veel beter is , en na een tijdje heb je dan weer iets anders dat veel beter is . Daar gaat het over .
                En dan het volgende Minolta stoot Canon van haar voetstuk daar zijn we nog heel ver van verwijderd hoor nog minstens enkele jaren
                Waar het over gaat is , sommige mensen gebruiken hun toestel om fotos mee te nemen , en andere zijn bezig met fotografie niet om fotos te nemen maar om ander materiaal te kopen .
                Ik heb al veel fotokes laten zien hoor , van andere zie ik er bijna nooit .
                Bij mij gaat het er niet om om een 1DmkII te hebben en witte toeters .
                Het gaat erover om fotos te nemen , nog voor ik de 1D mkII had en veel witte toeters en met men 10D of 20D toch maar fotos nam werd ik wel overal gecontacteerd om fotokes te nemen , ondertussen gebeurd dit ook voor magazines , zonder hier namen te noemen want dat heeft geen belang maar het gaat in elk geval over sportfotografie. Dus die uitrusting dient ook nog voor iets anders dan modelleks trekken hoor .(Waar trouwens ook een lange wachtlijst voor is en ik nog maar aan 1 model zelf heb moeten vragen voor een shoot ).Het enige verschil is van zolang ik fotografeer heb ik in mijn eigen ogen nog maar twee goeie fotos gemaakt , maar er zijn er andere die vinden dat hun fotos allemaal goed zijn .
                Om een lang verhaal kort te maken , als je de 20d een slecht toestel vindt zijn er drie mogelijkheden .
                1 Het betreffende toestel is niet in orde
                2 Het manneke erachter kan er niet mee werken .
                3 Of het manneke neemt de tijd niet om vertrouwd te geraken met het toestel en denkt al aan een ander

                En euhh de zo fel begeerde Minolta hoef ik niet meer te proberen heb ik al gedaan , over het toestel zelf ga ik me nog niet uitwijden maar als je er dan zo een antieke lens op hebt die niks anders doet dan hunten en binnen de 5 seconden niet scherpgesteld krijgt dan hoeft het niet voor mij hoor .
                En dan ga jij hier een polemiek beginnen over witte toeters
                Echt objectief blijven he makker

                Groetjes Rudi

                Comment


                • #83
                  Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                  Rudy , sorry hoor man maar als je het hier op mij bedoelt ben je meer dan verkeerd .
                  Het is niet mijn bedoeling om op een forum in zulke polemieken te gaan maar toch even citeren , het is toch niet de eerste maal dat ik u hoor vertellen dat het een of het ander veel veel beter is , en na een tijdje heb je dan weer iets anders dat veel beter is . Daar gaat het over .
                  En dan het volgende Minolta stoot Canon van haar voetstuk daar zijn we nog heel ver van verwijderd hoor nog minstens enkele jaren
                  Waar het over gaat is , sommige mensen gebruiken hun toestel om fotos mee te nemen , en andere zijn bezig met fotografie niet om fotos te nemen maar om ander materiaal te kopen .
                  Ik heb al veel fotokes laten zien hoor , van andere zie ik er bijna nooit .
                  Bij mij gaat het er niet om om een 1DmkII te hebben en witte toeters .
                  Het gaat erover om fotos te nemen , nog voor ik de 1D mkII had en veel witte toeters en met men 10D of 20D toch maar fotos nam werd ik wel overal gecontacteerd om fotokes te nemen , ondertussen gebeurd dit ook voor magazines , zonder hier namen te noemen want dat heeft geen belang maar het gaat in elk geval over sportfotografie. Dus die uitrusting dient ook nog voor iets anders dan modelleks trekken hoor .(Waar trouwens ook een lange wachtlijst voor is en ik nog maar aan 1 model zelf heb moeten vragen voor een shoot ).Het enige verschil is van zolang ik fotografeer heb ik in mijn eigen ogen nog maar twee goeie fotos gemaakt , maar er zijn er andere die vinden dat hun fotos allemaal goed zijn .
                  Om een lang verhaal kort te maken , als je de 20d een slecht toestel vindt zijn er drie mogelijkheden .
                  1 Het betreffende toestel is niet in orde
                  2 Het manneke erachter kan er niet mee werken .
                  3 Of het manneke neemt de tijd niet om vertrouwd te geraken met het toestel en denkt al aan een ander

                  En euhh de zo fel begeerde Minolta hoef ik niet meer te proberen heb ik al gedaan , over het toestel zelf ga ik me nog niet uitwijden maar als je er dan zo een antieke lens op hebt die niks anders doet dan hunten en binnen de 5 seconden niet scherpgesteld krijgt dan hoeft het niet voor mij hoor .
                  En dan ga jij hier een polemiek beginnen over witte toeters
                  Echt objectief blijven he makker

                  Groetjes Rudi
                  Rudi,

                  Ik dacht dat ik je beter kende, maar soit, gedane zaken nemen geen keer. Ik ga jou manier van werken hier niet afbreken. Dat is niet netjes, zeker als we achter de schermen regelmatig msn-en, en je deze argumenten NOOIT rechtstreeks tegen mij zegde.
                  Je maakt toch niet graag ambras?
                  ach....woorden....

                  Citaat>>>
                  Het is niet mijn bedoeling om op een forum in zulke polemieken te gaan maar toch even citeren , het is toch niet de eerste maal dat ik u hoor vertellen dat het een of het ander veel veel beter is , en na een tijdje heb je dan weer iets anders dat veel beter is . Daar gaat het over .

                  awel, dat is nu juist hetgeen ik wel kan weten, ik probeer tenminste andere dingen, en weet daardoor ook meer dan jij, zo simpel is het. Maar als jij je enkel in een elitair canon gezelschap wil houden, dat zichzelf zit te verheerlijken aan de apparatuur, (want dat doe jij ook !), goed voor jou hoor.

                  En ik zal je nog wat zeggen, gisteren voor de eerste maal de beelden van een sigma sd10 gezien, die doet het nog beter dan al de rommel die wij hier hebben (cmos, ccd). Dus je kan wederom beginnen zeggen....
                  Alleen spijtig dat die sd10 als body niks voorstelt.
                  Last edited by Rudy; 21 mei 2005, 08:41.

                  Comment


                  • #84
                    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                    Ook ff mijn gedacht kwijt:

                    Het fotograferen is voor mij in de eerste plaats “fun”. Meer niet.

                    Ik heb ook al een reeksje digitale cams achter de rug ( Mavica, UZI, EZI, Oly 20P, Canon10D, Canon 1DMKII ) en dit gewoon om de beperkingen van een vorig model te kunnen oplossen.
                    Ik ga zeker niet beweren dat ik met mijn 1D betere foto’s maak dan met mijn UZI.
                    De 1D kan technisch wel een groter spectrum aan, maar dat is een andere zaak.

                    Ik ben van elk van mijn camera’s altijd zeer tevreden geweest.

                    Nu zullen er altijd wel nieuwere camera’s komen en elk van hen zal wel met nieuwe features komen, en ongetwijfeld met NOG meer megapixels, maar het is uiteindelijk wat Peterke zei: het kadertje aan de muur of de slideshows in de living...DAT is bepalend.

                    Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de weide.

                    Enne nog iets: nu mag je nog technisch zéér sterk onderlegd zijn, om een camera door-en-door te kennen is er toch wat tijd nodig. Ik bedoel dat je bliksemsnel alle knopjes weet staan en alle menu’s van buiten kent. M.a.w. dat je stante pede je camera in de setting kan plaatsen die jij op dat ogenblik wil.

                    Wat ik ondertussen wél geleerd heb - en dat is zeker geen witte-lenzen-snobisme ( trouwens, het zijn alleen de tele’s die wit zijn) is dat lichtsterke lenzen, zeg maar f 2.8 of nog sneller, een hemelsbreed verschil maken: zeer helder zoekerbeeld , je maakt het de AF veel makkelijker ( = grotere precisie) én je kan flexibeler werken.

                    Kost bergen geld, maar is imho binnen ieders bereik hoor. Als ik zie welk publiek hier (soms) op BD zit.... Het is gewoon kwestie van sparen en prioriteiten leggen. ( Een lieve echtgenote kan ook helpen )

                    Dus voor mijn part mag op dat voetstuk staan wie wil, het is immers allemaal zéér relatief.

                    Mij mogen ze een originele Stradivarius aanbieden: in mijn handen zou ze niets waard zijn...

                    Snappie ?

                    Allez, nu allemaal “pollekes geven” hé.


                    Belangrijke voetnoot: Ik bewonder Tubbs héél erg omdat het één van de weinige “anciens” is die zich niet te min voelt om op BD nog te verschijnen.

                    Ik vind het nl. jammer dat er hier een hele reeks goede fotografen zich hier nooit meer tonen.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #85
                      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                      Rudi,

                      Ik dacht dat ik je beter kende, maar soit, gedane zaken nemen geen keer. Ik ga jou manier van werken hier niet afbreken. Dat is niet netjes, zeker als we achter de schermen regelmatig msn-en, en je deze argumenten NOOIT rechtstreeks tegen mij zegde.
                      Je maakt toch niet graag ambras?
                      ach....woorden....

                      Citaat>>>
                      Het is niet mijn bedoeling om op een forum in zulke polemieken te gaan maar toch even citeren , het is toch niet de eerste maal dat ik u hoor vertellen dat het een of het ander veel veel beter is , en na een tijdje heb je dan weer iets anders dat veel beter is . Daar gaat het over .
                      Rudy , dit is toch helemaal geen ambras maken ?????

                      Jij zegt uw standpunt en ik het mijne , ik kan toch niet meer zeggen dan wat ik vaststel . Ik treed normaal nooit in zulke polemieken maar probeer wel objectief te zijn , Kijk wat ik wil zeggen is eigelijk zoals eerder vermeld het kadertje aan de muur telt , dat is het resultaat en of dat uit een minolta canon of Nikon komt heeft helemaal geen belang.
                      Maar om dan direct over de witte lenzen te beginnen vind ik gewoon belachelijk , als ik daar behoefte aan heb is dat toch normaal dat ik die heb , wie zei mij trouwens van toch maar over te stappen naar de 70-200 IS en je had zelfs gelijk , maar dan mag je nadien daar niemand op pakken vindt ik .
                      kijk als mijn buurman morgen een ferrari koopt heb ik daar helemaal geen probleem mee hoor , maar ik koop wel die witte lens als ik die nodig heb zelfs al neem ik daar in mijn gedacht dan betere fotos mee .
                      voor mij helemaal geen hard feelings hoor , ik zeg maar gewoon mijn gedacht he

                      Groetjes Rudi

                      Comment


                      • #86
                        Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                        [serious mode on]

                        Rudy je hebt een mooie insteek gegeven met de titel en nog wel met de nodige vraagtekens. Het is gewoonweg top dat jij je zo goed voelt met de 7D nu. Vroeger was dat een 1D of weet ik veel wat..... NU is het de 7D met veel fotografeerplezier. Thats it !

                        [serious mode off]

                        Verkoop die troep man, ga eens een Panasonicje of Sigma proberen

                        mvg,
                        Z900
                        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                        Comment


                        • #87
                          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mar©

                          Belangrijke voetnoot: Ik bewonder Tubbs héél erg omdat het één van de weinige “anciens” is die zich niet te min voelt om op BD nog te verschijnen.

                          Ik vind het nl. jammer dat er hier een hele reeks goede fotografen zich hier nooit meer tonen.

                          Marc , dank u voor het compliment maar ik bekijk het helemaal zo niet hoor
                          Kijk ik heb hier nog maar weinig of geen woorden gehad op het forum , zoals ik al zei ik ga normaal ook nooit mee in die polemieken .
                          En zoals ik ook al eerder zei , ik reken mezelf niet bij die anciens en zeker niet de goeie fotografen , ik heb liever dat anderen daar over oordelen , maar ik bekijk het ook zo dat ik hier morgen misschien wel iets kan leren van een newbie die zijn eerste foto post al is het dan zelfs maar bv het standpunt of iets zoals hij de foto nam

                          Groetjes Rudi

                          Comment


                          • #88
                            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                            Bwa en anderzijds is het dan toch ook zo dat er onder de newbees ook weer grote fotografen zullen opstaan...
                            Vind het alleen maar jammer dat ze één keer dat ze de "stiel" kennen BD de rug toekeren. Dat is zo zwart/wit hé !
                            Je kan gerust op een ander forum aansluiten, maar daarom moet je toch niet definitief op BD wegblijven ( is mijn gedacht ).
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #89
                              Re: Konika Minolta stoot niemand van het voetstuk.

                              Oorspronkelijk geplaatst door j@n
                              Goed dan zijn we het er allemaal over eens dat de specificaties van de huidige digitale reflexen zeer dicht elkaar liggen en dat de keuze van het merk en model een kwestie van persoonlijk voorkeur en financiën is. Niets meer en niets minder. Wat telt is het resultaat, afhankelijk van iemands smaak.

                              Ik daag iedereen uit om aan de hand van foto's het merk van de camera te raden waarmee de foto's zijn gemaakt. Als het bij een enkele foto wel lukt, noem ik dat geluk hebben.
                              Opvallend dat niemand hierop ingaat. Maar onder elkaar blijven zeuren of men nu wel of niet een wit objectief heeft (trouwens ik vind het ook een patser-kleur) en of de anciens nu wel of niet weg blijven.
                              Van Mar© heb ik nog nooit een foto gezien. Van Rudy een paar en daar word ik ook niet vrolijk van. En dan altijd weer die modellenfoto's waarop vrouwen quasi geil hun spijkerbroek enigzins naar beneden trekken zodat je hun slip kan zien. Ik vraag mij dan altijd af hoe dat in de praktijk gaat. Zegt de fotograaf dan: 'Nu moet je je broek een beetje omlaag trekken dat is beter voor de foto'. Zo'n vrouw weet dan gelijk nu moet ik een beetje broeierig kijken; Ivan Pavlov indachtig. Verder valt het mij op dat modelenfotografen ook vaak race-auto's en straaljagers fotograferen. Zou dat toevallig zijn, of zijn het gewoon haantjes met 'kijk eens wie de langste lens heeft'.
                              Last edited by j@n; 21 mei 2005, 14:06.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                                Hallo j@n,

                                Dan moet je toch beter het BD-forum volgen hoor...
                                Of wees dan ten minste niet te LUI om ff de search te gebruiken.
                                Ik post inderdaad niet elke dag drie foto's, maar om nu te zeggen dat ik hier nog nooit heb gepost...nou moe...

                                Dit was mijn laatste:



                                Nog eens niet zo lang geleden.

                                Ik hoef niemand iets te bewijzen en mede om die reden zet ik al mijn foto-materiaal niet meer in mijn signature. Ik haal de CPS-normen op mijn sloffen.
                                Maar zoals gezegd: dit doet niets terzake.

                                Ben ik een goede fotograaf ? Ik weet het niet. Feit is dat ik zelden tevreden ben met mijn resultaten. Maar is dat een slechte eigenschap ?
                                Imho niet.

                                Hoor je mij zeggen dat Canon beter is dan Nikon of Minolta ?
                                Neen ! Het is steeds de fotograaf die het eindresultaat bepaald.

                                Verder vind ik je kritiek op modelfotografen / racewagens-fotografen héél laag.
                                Modefotografie is ook niet mijn ding, maar ik kan er wel veel respect voor opbrengen en het is imho ook een hele kunst op zich.

                                Tenslotte: ik heb het even voor je gedaan:

                                Geen Kunst, maar ik leer elke dag bij ( dankzij BD) en ik heb er plezier in.
                                So, what's the problem ?

                                Last edited by Alfa Centauri; 21 mei 2005, 20:00.
                                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                                Si non, on devient bonbon
                                Et les gens nous mangent !"

                                Comment

                                Working...
                                X