Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

    Meer zeg ik niet

  • #2
    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

    Ik had anders wel graag een lijst van de deelnemers gezien.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Ik had anders wel graag een lijst van de deelnemers gezien.
      Quote van Steves-digicams:

      Konica Minolta Digital Cameras Win 2005 DIMA Digital Camera Shoot-Out Awards
      Mahwah, NJ (March 1, 2005) – Konica Minolta Photo Imaging U.S.A., Inc. announces that the Maxxum 7D and DiMAGE A200 digital cameras won 2005 DIMA Digital Camera Shoot-Out awards as announced during the PMA 2005 Convention and Trade Show in Orlando, Florida. The Konica Minolta Maxxum 7D won the Prosumer/ Professional Digital SLR category and the Konica Minolta DiMAGE A200 won the Prosumer/Professional $600 to $999 category.

      Ten digital cameras were named winners in their category out of 35 digital camera entries from 13 manufacturers. The 9th annual Digital Camera Shoot-Out took place on Saturday, February 19, 2005 at the DIMA Annual Conference in Orlando, FL, which proceeded the annual PMA 2005 Convention.

      “We’re honored that these two digital cameras which feature Konica Minolta’s Anti-Shake technology have been recoginized in such a highly competitive market not just for their technology but for their ability to produce excellent quality photographs,” said Todd Schrader, vice president of marketing for Konica Minolta Photo Imaging U.S.A., Inc.


      dus aan het aantal te zien zullen de polulaire bakskes er wel bij zijn

      Comment


      • #4
        Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

        Bah ik weet niet of Canon hieraan meedoet of niet maakt ook weinig uit.

        Maar 13 camera merken vind ik maar weinig hoor. Mustek en casio nu niet bepaald echte camera merken hebben daar in het verleden ook al gewonnen. Dus als zo een merken meedoen tja dan zit je snel aan 13.

        Maar proficiat Minolta. Jullie hebben een goeie technologie gemaakt met jullie AS. Dit is dus een verdiende prijs!

        Ik heb nu wel liever IS maar dat is dan ook uiteindelijk duurder dus tja...

        Comment


        • #5
          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

          Zonder meer achtergrond informatie over de aard en de wijze van de test kun je elke conclusie trekken die je wilt Als een door Bill Gates gesponsord bureau roept dat Windows het beste besturingssyteem ooit is heb ik ook m'n bedenkingen
          Groeten,

          Albert Jan

          Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

          Comment


          • #6
            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

            Oorspronkelijk geplaatst door ajh
            Zonder meer achtergrond informatie over de aard en de wijze van de test kun je elke conclusie trekken die je wilt Als een door Bill Gates gesponsord bureau roept dat Windows het beste besturingssyteem ooit is heb ik ook m'n bedenkingen
            Ik spreek zelf uit ervaring hoor, ben van de canon naar de minolta overgestapt, en kan er wel inkomen dat de D7 beter is.

            Comment


            • #7
              Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
              Ik spreek zelf uit ervaring hoor, ben van de canon naar de minolta overgestapt, en kan er wel inkomen dat de D7 beter is.
              De tests die ik tot hiertoe heb gelezen zeggen
              - D7 betere ergonomie
              - 20D de betere fotokwaliteit

              Volgens mij worden beide toestellen ondertussen volledig van de kaart geveegd door de S3 pro als je puur beeldkwaliteit bekijkt. Ik denk wel dat die camera een ietsje duurder is ...

              sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #8
                Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                De tests die ik tot hiertoe heb gelezen zeggen
                - D7 betere ergonomie
                - 20D de betere fotokwaliteit

                Volgens mij worden beide toestellen ondertussen volledig van de kaart geveegd door de S3 pro als je puur beeldkwaliteit bekijkt. Ik denk wel dat die camera een ietsje duurder is ...

                sugar
                Sugar,
                Feit is dat IK met de d7 betere beelden maak, waarschijnlijk door 2 dingen, de AS natuurlijk, en de ccd ipv de cmos technologie. Kleur en scherpte is beter voor mij. Maar het belangrijkste, want als we eerlijk zijn, geen enkele reflex presteerd ondermaats, de ergonomie van de d7 is fantastisch, je hebt terug het gevoel van een echt fototoestel. Iets wat de nieuwe canons meer en meer moeten inleveren... spijtig voor de mensen die een echte reflex gewend zijn.
                S3pro is natuurlijk geen vergelijk hé. een ietsje duurde ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                  alle een beetje olie op het vuur in deze kille tijden
                  al die beweringen vind ik onnodig waar soms wel leerrijk, mijn persoonlijke mening is dat je een body en bijhorende kwaliteitslenzen kiest naargelang de fotografie die je in eerste instantie het meest wil doen, portret - landschap - macro - sport enz. De meeste dslr hebben hun specifieke eigenschappen voor deze takken van de fotografie en ... het is nog altijd het manneke aan het toestel en aan PS of dergelijke die het rezultaat uitmaakt hoor.
                  Een specifiek vb. is dat ik mijne 10D met mijn kennis en ervaring niet zal gebruiken voor sport maar dan wel tenminste een 1D MKII zou verkiezen ( sorry dit om bij maar een merk te blijven). Dat de S3 zeer mooie foto's neem t zal niemant betwisten maar gebruik hem dan alleen voornamelijk voor portret en stillevens of landschappen ( dit als snelheid van schrijven naar de kaart niet belangrijk is) en dan heb ik nog niets gezegd over den Minolta hé, soit men kan blijven voortzagen dit ... dat .... eens dat je een koop gedaan hebt naar "rede en verstand" leer dan daar met leven en werken, zoniet doe zoals ik en spaar voor een nog betere
                  groetjes roland
                  Last edited by Guest9; 4 maart 2005, 19:43. Reden: kan nog steeds niet trekken en schrijfen zonder fouten

                  Comment


                  • #10
                    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                    Discussies, i love them....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                      En indien u van alles het fijne wil weten lees de test eens na van www.colorfoto.de

                      Helaas voor al die andere merken de winnaar van de test in de categorie DSLR tot € 1600,- was, ja u raadt het al de Canon EOS 20D met maar liefst 80 punten, gevold door de Nikon D70 met 78,5 punten en op de derde plaats de Olympus E-300 met 74,5 punten en dan weer gevolgd met een Canon, namelijk de Canon EOS 300D op de vierde plaats met 73,5 punten en dan op de vijfde plaats zien we pas de Konica Minolta Dynax 7D met 71,5 punten.

                      En in de test ging het uitsluitend om toestellen welke nog actief verkocht worden. Want de oude brave Canon EOS 10D had in een test van vorig jaar in dit blad 88 punten van honderd gehaald.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                        En indien u van alles het fijne wil weten lees de test eens na van www.colorfoto.de

                        Helaas voor al die andere merken de winnaar van de test in de categorie DSLR tot € 1600,- was, ja u raadt het al de Canon EOS 20D met maar liefst 80 punten, gevold door de Nikon D70 met 78,5 punten en op de derde plaats de Olympus E-300 met 74,5 punten en dan weer gevolgd met een Canon, namelijk de Canon EOS 300D op de vierde plaats met 73,5 punten en dan op de vijfde plaats zien we pas de Konica Minolta Dynax 7D met 71,5 punten.

                        En in de test ging het uitsluitend om toestellen welke nog actief verkocht worden. Want de oude brave Canon EOS 10D had in een test van vorig jaar in dit blad 88 punten van honderd gehaald.
                        Resumé:

                        Otto verkoopt liefst Canon, (en sigma natuurlijk), en heeft zeker nog enkele tweedehands 10d's te koop, of wil nog wat overnames forceren van de 20d

                        Comment


                        • #13
                          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                          Helaas voor u op dit moment zijn er ruim zestien wachtenden voor u voor een occassie 10D. Heb op dit moment een schreeuwend tekort !

                          maar hier is al de link met de test. http://www.colorfoto.de/d/56988

                          Zoals u zelf kunt lezen gaat het tussen een Canon - Nikon - Canon.

                          De meeste andere DSLR merken worden zeldzaam. Dus wilt u echt opvallen tussen de massa koop dan geen Canon of Nikon.

                          Test total

                          15 digitale SLR-Kameras

                          Alle aktuellen digitalen Spiegelreflexkameras treten zum großen Vergleichstest an.


                          Totgesagte leben länger. Das gilt auch für die Spezies der Spiegelreflexkameras – in ihrer digitalen Ausführung. 15 Modelle von sieben Herstellern stellen wir Ihnen in diesem Vergleichstest vor.

                          Beim Kauf einer digitalen SLR-Kamera sollte man stets das komplette System des Herstellers im Auge haben. Es kostet relativ wenig, in ein paar Jahren das Kameragehäuse zu tauschen. Hat man aber bereits mehrere Objektive und diverses Systemzubehör im Schrank, zahlt man beim Umstieg auf ein Konkurrenzmodell saftig drauf. Unser Tipp: Die Kamera erst mit nur einem Objektiv kaufen und ausgiebig testen. Durch günstige Set-Angebote machen einige Hersteller dem Käufer den Einstieg leicht, da gute Standardzooms bei solchen Kombinationen weit unter Wert über die Ladentheke gehen. Hat man damit ausgiebig Erfahrungen gesammelt und ist man vom Angebot des Herstellers umfassend überzeugt, kann man das System kontinuierlich ausbauen.

                          Um Ihnen die Übersicht zu erleichtern haben wir unsere Testkandidatinnen in drei Preisgruppen eingeteilt: bis 1000 Euro, bis 1600 Euro und über 1600 Euro.

                          Diese Kameras nehmen am Test teil:
                          Canon EOS 1D Mark II
                          Canon EOS 1Ds MarkII
                          Canon EOS 20D
                          Canon EOS 300D
                          Fujifilm FinePix S3 Pro
                          Kodak DCS Pro SLR/n
                          Konica Minolta Dynax 7D
                          Nikon D2H
                          Nikon D70
                          Nikon D100
                          Olympus E-1
                          Olympus E-300
                          Pentax *istD
                          Pentax *istDs
                          Sigma SD10

                          Wir bieten Ihnen den kompletten Testbericht als Premium-Download für 2,30 Euro an.

                          Inhalt:
                          Beschreibung der Kameras
                          Produkt- und Detailfotos
                          Technische Daten
                          Punktewertung
                          Fazit


                          Karl Stechl
                          16.02.05


                          Premium-Download:

                          Aktuelle SLR-Kameras
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                            Otto, de test staat er niet, wel een verwijzing, premium pay please...

                            Maar raar, als ik je een 10d aanbied heb je er geen nodig, en nu zijn er 16 wachtende klanten...

                            En ja, ik wil wel eens wat anders dan "voorgekauwde" eenheidsworst, dat weet jij toch ook wel hé. Als iedereen een canon of nikon gaat hebben... is er geen leukheid meer aan , en gaan die 2 nog wat lekkerder arrogant worden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                              Otto, de test staat er niet, wel een verwijzing, premium pay please...

                              Maar raar, als ik je een 10d aanbied heb je er geen nodig, en nu zijn er 16 wachtende klanten...

                              En ja, ik wil wel eens wat anders dan "voorgekauwde" eenheidsworst, dat weet jij toch ook wel hé. Als iedereen een canon of nikon gaat hebben... is er geen leukheid meer aan , en gaan die 2 nog wat lekkerder arrogant worden.

                              Degene die een 10D occassie zoeken, willen natuurlijk niet de hoofdprijs betalen. Maar ik heb al een occassie Minolta Dynax 7D (is ingeruild voor je raadt het nooit .....), misschien weet je nog iemand.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X