Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

    Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    En indien u van alles het fijne wil weten lees de test eens na van www.colorfoto.de

    Helaas voor al die andere merken de winnaar van de test in de categorie DSLR tot € 1600,- was, ja u raadt het al de Canon EOS 20D met maar liefst 80 punten, gevold door de Nikon D70 met 78,5 punten en op de derde plaats de Olympus E-300 met 74,5 punten en dan weer gevolgd met een Canon, namelijk de Canon EOS 300D op de vierde plaats met 73,5 punten en dan op de vijfde plaats zien we pas de Konica Minolta Dynax 7D met 71,5 punten.

    En in de test ging het uitsluitend om toestellen welke nog actief verkocht worden. Want de oude brave Canon EOS 10D had in een test van vorig jaar in dit blad 88 punten van honderd gehaald.
    Ik hecht geen waarde aan vergelijkende testen in commerciëele tijdschriften. Als je aan een 300D meer punten geeft dan aan een 7D kom je wel ongeloofwaardig over.
    Op welke basis en door wie zijn die punten gegeven?
    Een tijdschrift dat 75% van zijn advertentie-inkomsten heeft van merk A kan het zich niet veroorloven om merk B meer punten te geven.

    Comment


    • #17
      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
      Degene die een 10D occassie zoeken, willen natuurlijk niet de hoofdprijs betalen. Maar ik heb al een occassie Minolta Dynax 7D (is ingeruild voor je raadt het nooit .....), misschien weet je nog iemand.
      Man man, een occasie 7d, die raak je nooit meer kwijt, spijtig, zul je heel wat 20d's voor moeten verkopen, alez, ik geef je 500€ ervoor. Maar dan mag ie geen back of frontfocus hebben hé. Als backup en om men fantaische tamtam lens te dragen.

      Comment


      • #18
        Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
        Sugar,
        Feit is dat IK met de d7 betere beelden maak, waarschijnlijk door 2 dingen, de AS natuurlijk, en de ccd ipv de cmos technologie. Kleur en scherpte is beter voor mij. Maar het belangrijkste, want als we eerlijk zijn, geen enkele reflex presteerd ondermaats, de ergonomie van de d7 is fantastisch, je hebt terug het gevoel van een echt fototoestel. Iets wat de nieuwe canons meer en meer moeten inleveren... spijtig voor de mensen die een echte reflex gewend zijn.
        S3pro is natuurlijk geen vergelijk hé. een ietsje duurde ;-)
        Ach ik heb binnenkort een echte camera. Ik schaf me binnenkort een 1Ds occasie aan of een 1DII.

        sugar
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • #19
          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

          Voor de freaks die graag discuteren over merken:

          Er was ooit eens een fotograaf die enkele mooie foto's van een dame gemaakt had. Deze dame was zo blij met deze foto's dat ze de fotograaf dadelijk uitnodigde voor een etentje. Ze vroeg ook met welk type en merk camera de fotograaf deze foto's gemaakt had want ze zou ook wel zo één willen.
          Enige tijd later ging de fotograaf eten bij de dame. Na het eten zei de fotograaf:" Dit is een fantastische maaltijd die u voor mij gemaakt heeft, mag ik dan ook weten met wel merk potten en pannen u dit gemaakt hebt?"

          Comment


          • #20
            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

            een belangrijke factor is nog altijd het gevoel.

            de ene voelt zich beter bij nikon, de andere bij canon and so on.

            't klinkt mss onnozel maar canon stond mij gewoon niet aan.

            ik ben opgegroeid met nikon en daar zal ik prolly bij blijven. of ik nu iets anders koop zal prolly niets doen aan de kwaliteit van mijn fotos aangezien ik men D70 echt niet tot de uiterste gebruik.

            ik denk dat je je nu eerder moet richten naar subklasses.
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #21
              Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

              Hoi otto
              en wat vraagt ge nog voor dat prul van een tweedehandse prutscamerake.
              Diene D7 wel te verstaan he!
              Groeten chriko
              Wat moet dat moet zoals het moet.

              Comment


              • #22
                Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                Oorspronkelijk geplaatst door chriko
                Hoi otto
                en wat vraagt ge nog voor dat prul van een tweedehandse prutscamerake.
                Diene D7 wel te verstaan he!
                Groeten chriko
                [MOD] Mag ik van iedereen een minimum aan respect verwachten tegenover fotografen/forumleden? Ook al gebruiken die andere camera's? Dank U.
                En zaken regel je maar via PM of e-mail.

                Willy
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #23
                  Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                  [MOD] Mag ik van iedereen een minimum aan respect verwachten tegenover fotografen/forumleden? Ook al gebruiken die andere camera's? Dank U.
                  En zaken regel je maar via PM of e-mail.

                  Willy
                  Laat ons dan beginnen met de hand in eigen boezem te steken, ook BD en zijn sponsors.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                    To the point people - Trek er op uit en maak foto's ivp van dit G€z€ik !
                    http://www.dullaert.net

                    Comment


                    • #25
                      Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                      Hoi
                      amai wat een reactie van u Hombre. Ik dacht dat de grap er wel van zou ingezien worden. Als men vraagt wat de prijs is van zulk een toestel (wat door de betreffende persoon niet echt geprezen wordt)heeft men toch wel interesse in dit toestel. Maar aangezien de verkoper er zelf niet over te spreken valt, wou ik het zo maar laten blijken, zodat de prijs niet al te hoog zou zijn. Sorry van mijnentwegen als dit verkeerd zou overgekomen zijn.
                      grz chriko
                      Last edited by chriko; 5 maart 2005, 19:40.
                      Wat moet dat moet zoals het moet.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                        Hombre,

                        Sorry voor mijn reaktie, maar teveel is teveel, en de betreffende persoon zal wel weten wat we hier bedoelen.

                        Keep up the good work!!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                          Oorspronkelijk geplaatst door chriko
                          Hoi
                          amai wat een reactie van u Hombre. Ik dacht dat de grap er wel van zou ingezien worden. Als men vraagt wat de prijs is van zulk een toestel (wat door de betreffende persoon niet echt geprezen wordt)heeft men toch wel interesse in dit toestel. Maar aangezien de verkoper er zelf niet over te spreken valt, wou ik het zo maar laten blijken, zodat de prijs niet al te hoog zou zijn. Sorry van mijnentwegen als dit verkeerd zou overgekomen zijn.
                          grz chriko
                          Als het voor de grap zou zijn, gebruik dan een geschikt icoontje aub. Dat maakt verkeerde opvattingen minder waarschijnlijk. Overigens was mijn reactie niet enkel naar jou reply toe.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                          Hombre,

                          Sorry voor mijn reaktie, maar teveel is teveel, en de betreffende persoon zal wel weten wat we hier bedoelen.

                          Keep up the good work!!
                          Even m'n woorden herhalen: "Mag ik van iedereen een minimum aan respect verwachten " dan bedoel ik ook iedereen die met minder fraaie bedoelingen een reply deed.

                          Kunnen we nu terug on topic naar de kern van de zaak: de kwaliteiten van de Minolta 7D.
                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #28
                            Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???



                            Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                            't Is een vraag, dus hier het antwoord:

                            " Neen, hoogstens eens in de kuiten bijten ! "

                            Goed zo ?
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #29
                              Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mar©


                              Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                              't Is een vraag, dus hier het antwoord:

                              " Neen, hoogstens eens in de kuiten bijten ! "

                              Goed zo ?
                              lol, al eentje vast gehad??

                              Comment


                              • #30
                                Re: Konika Minolta stoot Canon van haar voetstuk???

                                Yep tis nen 10D met IS in de body ipv de lens. Oh ja hij heeft een groot scherm ook
                                Veel hoger dan nen bijt in de kuiten zou ik dat dan toch ook niet noemen
                                Last edited by Kevlar; 6 maart 2005, 21:09. Reden: Voor de lol

                                Comment

                                Working...
                                X