Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 300D of 350D ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eos 300D of 350D ??

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
    Ach, ik had mijn 10D na 2 weken terug en het volledig sluitermechanisme was vervangen (in Roosendaal)...
    Als je moet wachten is het altijd te lang...

Dan moet je de volgende keer eens naar Rijssel gaan, klaar terwijl u wacht twee uur.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Als een Minolta D7 te duur is dan is nu een 350D bestellen de beste oplossing.

Of een 350D bestellen aan de laagst mogelijke prijs een goed idee is moet je maar even vragen aan de mensen die in 2003 maanden hebben moeten wachten op hun 300D.

Jan.

Comment

Ach, als je al geen toestel meer koopt omdat de service MISSCHIEN iets minder is, dan koop je maar beter niks meer. En je leest altijd slechte dingen, over ALLE camera's. Mijn 7d, is echt geen uitzondering, en doet het zeer goed. Net zoals al mijn Canons uit een vorig leven.

Comment

Niet om u op een bepaald spoor te zetten hoor, maar hier http://www.pixagogo.com/8121165323 zie je wat plane-spotting foto's (burgerluchtvaart weliswaar) die ik maakte met de EOS300D in combinatie met de Sigma APO Macro Super II 70-300 mm lens. 't Is veeleer de lens die het hem zal doen dan de camera, ook bij de snellere militaire toestellen. De Nikon D70 en de Canon 20D / 350 D zijn uiteraard sneller wat continuous shooting betreft en kunnen ook een grotere reeks aan dan de 300D, maar vergeet dan niet dat een langzame lens op een dergelijk snel toestel nu ook weer geen zoden aan de dijk brengt (die Sigma 70-300 die ik vermeld is nu ook bepaald weer geen snelle lens, maar wel een degelijke).

Succes.

Ludovic
          EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
          BD0118BE

Comment

Vanochtend een 10D na Canon Rijssel gestuurd met Taxipost. Nu al bericht gekregen dat het probleem is verholpen helemaal gratis (garantie was al verlopen) en toestel komt morgen weer terug.

Heb afgelopen vrijdag nog een reminder gestuurd naar Minolta over de 7D's die daar in reparatie zijn sinds kerstmis 2004 , en zoals te verwachten nog steeds geen antwoord op die emails

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
              Vanochtend een 10D na Canon Rijssel gestuurd met Taxipost. Nu al bericht gekregen dat het probleem is verholpen helemaal gratis (garantie was al verlopen) en toestel komt morgen weer terug.

Heb afgelopen vrijdag nog een reminder gestuurd naar Minolta over de 7D's die daar in reparatie zijn sinds kerstmis 2004 , en zoals te verwachten nog steeds geen antwoord op die emails
              Daarom heb ik een Belgische D7 gekocht die via de Beuckelaar geimporteerd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy

En laten dit nou toevallig 7D's zijn die ook bij Minolta Belgie onder garantie vallen. Maar omdat ze de tamtam lens niet zelf maken hebben ze de tamtam lens doorgestuurd. Maar er zijn nog geen nieuwe lenzen verstuurd. En de bekende distributeur verdeelt ook tamtam.

Comment

En laten dit nou toevallig 7D's zijn die ook bij Minolta Belgie onder garantie vallen. Maar omdat ze de tamtam lens niet zelf maken hebben ze de tamtam lens doorgestuurd. Maar er zijn nog geen nieuwe lenzen verstuurd. En de bekende distributeur verdeelt ook tamtam.
                  Otto, dus als ik het goed begrijp, staan de cameras werkloos omdat de lenzen (waarschijnlijk kitlenzen), stuk zijn???? toch niet mogelijk zeker? geef jij ze dan niet gewoon een andere lens mee?
                  Trouwens, ik ben wel heel tevreden van tamtam lenzen, als ik dat vergelijk met wat ik allemaal van sigma gehad heb....

Comment

Wel, en het feit dat de Beuckelaar Nikon importeert is voor mij voldoende reden om nooit van mijn leven een Nikon te kopen.

Nooit of te nimmer zal ik iets kopen waarvan ik weet dat
                    - ik voor een eventuele service (die je dan toch niet krijgt) bij de Beuckelaar moet zijn
                    - de Beuckelaar er ook geld aan verdient

sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Otto, dus als ik het goed begrijp, staan de cameras werkloos omdat de lenzen (waarschijnlijk kitlenzen), stuk zijn???? toch niet mogelijk zeker? geef jij ze dan niet gewoon een andere lens mee?
                      Trouwens, ik ben wel heel tevreden van tamtam lenzen, als ik dat vergelijk met wat ik allemaal van sigma gehad heb....

Daar is al uitvoerig mee gebeld, geemaild etc. Maar het gaat hier om de lens die standaard bij de Minolta camera zit. De Minolta body waar de spiegel scheef in zat is gewoon retour gegaan en de klant heeft nu een Nikon .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                        Wel, en het feit dat de Beuckelaar Nikon importeert is voor mij voldoende reden om nooit van mijn leven een Nikon te kopen.

Nooit of te nimmer zal ik iets kopen waarvan ik weet dat
                        - ik voor een eventuele service (die je dan toch niet krijgt) bij de Beuckelaar moet zijn
                        - de Beuckelaar er ook geld aan verdient

sugar

Gewoon een Nikon kopen welke afkomstig is van Nikon Europe, die zijn goedkoper en vallen ook onder de garantie van de Beukelaer. En daar verdient betrokkene niets aan.

Comment

Gewoon een Nikon kopen welke afkomstig is van Nikon Europe, die zijn goedkoper en vallen ook onder de garantie van de Beukelaer. En daar verdient betrokkene niets aan.
                          En wat heb ik daaraan? Dat als ik een een defect aan mijn toestel heb, ik met een defect toestel blijf zitten.

sugar

Comment

En wat heb ik daaraan? Dat als ik een een defect aan mijn toestel heb, ik met een defect toestel blijf zitten.

sugar
                            Alle Nikon toestellen afkomstig van Nikon Europe worden gewoon gerepareerd.

Comment

Alle Nikon toestellen afkomstig van Nikon Europe worden gewoon gerepareerd.
                              Hah zoals mijn Leica die ik steeds meerdere keren moest binnen brengen om het probleem op te lossen (en ook iedere keer 6-8 weken wachten). Neen bedankt.

sugar

Comment

Hah zoals mijn Leica die ik steeds meerdere keren moest binnen brengen om het probleem op te lossen (en ook iedere keer 6-8 weken wachten). Neen bedankt.

sugar
                                Liever een Minolta D7 met het risico van het wachten, dan een 20d die snel hersteld is

Comment

Working...
                                X